5 mei

5 mei 2018 - Chiang Mai, Thailand

Vanochtend waren we te laat op voor ontbijt in het hotel haha en besloten we naar een café te zoeken die we gisteren gezien hadden. En dat was niet zomaar een café! Het was een café met cavia's en egels😍😍 Door het bestellen van een drankje en een wafel als ontbijt mochten we zelfs een egel vasthouden😍 Echt ik ben helemaal in love en wil steeds liever weer een huisdier😭 (hinthint papa...) We hebben ons hier heel lang vermaakt, maar wilden toen toch nog naar de Doi Suthep tempel.

Met een tuk tuk zijn we naar het busstation gegaan, waar busjes klaar staan om naar de tempel te gaan. Als er 10 mensen wachten, gaat er pas een busje rijden... Na een uur wachten en kaartspelletjes spelen, waren we (nadat anderen vertrokken), nog steeds de enige twee... We besloten toen dus ook maar om ergens anders heen te gaan en dit maandag weer te proberen.

We zijn naar een andere (minder toeristische) tempel gegaan. De Wat Pa Phrao Nai. Voordat we naar binnen gingen, hebben we nog even een ice tea gedronken, want wat was het heet vandaag! Na rondgelopen te hebben bij de tempel (foto's volgen later, staan op Sas haar mobiel), liepen we nog een beetje rond. We kwamen bij een fruit bar aan, waar we heerlijk een ijskoude smoothie hebben besteld en meerdere potjes hebben gekaart. Op een gegeven moment was het alweer 19:00 en liepen we richting het hostel, om onderweg nog even wat te eten.

We kwamen uit bij Pizza Lover, een Italiaans restaurant dus🍕 Hier heb ik een soort pizza stokbroodjes gegeten, erg lekker😍 Het was nog een eindje naar het hotel, maar toch besloten we te lopen. Onderweg kwamen we opeens bij een markt aan, Sas en ik mogen niet echt meer spullen kopen, maar gingen toch even kijken haha. Ik heb netjes alleen een geweldig leuk cadeautje voor Anouk en Eline gekocht🙃🙃

Morgen gaan we naar Chiang Rai en moeten we redelijk vroeg weg. Aangezien het vandaag 34 graden was zijn we ook helemaal gesloopt en liggen we (22:00) lekker met boek/serie op bed. Wat ben ik dolgelukkig met de ventilator in de kamer😍 De foto's van het geweldige café staan wel in mijn album, dus wel even kijken hè?!

1. Anita:
    5 mei 2018
    Altijd schattig zo'n groepje cavia's. Hoe komen jullie aan die vele vlechtjes in jullie eigen haar? Of heb ik iets niet gelezen🤔😬