Stiekem toch nog een laatste blog

5 juli 2018 - Arnhem, Nederland

Lieve mensen,
Voor degene zonder Facebook, snapchat, insta etc. heb ik stiekem toch nog even een fantastisch leuk nieuwtje om deze blog af te sluiten! Al die maanden stage in Nepal hebben namelijk natuurlijk (gelukkig) wel iets opgeleverd. Wat dan zullen jullie nu denken, nou...... Sowieso een ervaring om nooit te vergeten, maar nu ook: een dikke 8 voor de afsluiting van mijn minor OiiP!๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰ Jaja vandaag kreeg ik de mail van de 8, het is dat ik aan het werk was: ik sprong nog net niet de lucht in en begon nog net niet aan de wijn!๐Ÿ™ˆ

En dan hier ook nog eventjes de links naar de fotoboeken die ik van deze reis heb gemaakt (natuurlijk ook op papier te bekijken bij mij thuis als je wilt!๐Ÿค—):

Nepal: https://www.albelli.nl/onlinefotoboek-bekijken/3fe78eff-a09e-4c65-b423-72577a94f4f5

Thailand: https://www.albelli.nl/onlinefotoboek-bekijken/a6911616-aa7b-43ba-b8aa-ab889d08d55e

Dat was het dan echt. Dit nieuwtje moest ik toch nog eventjes met jullie delen hoor!๐Ÿ™ƒ Want ik ben er heeeeel erg blij mee en stiekem best een beetje trots op!๐Ÿ™ˆ

1. Anita:
    Ha Eva,
    Dan van mij ook de allerlaatste reactie op jou blog: ๐ŸŽ๐ŸŽ‰GEFELICITEERD MET ZO'N MOOI CIJFER๐ŸŽˆ๐ŸŽŠ Dat heb je mooi voor elkaar.
  2. Dineke:
    Hoi Eva,
    Top! Hartstikke goed gedaan.
  3. Wil:
    Geweldig!!!๐Ÿ‘๐Ÿ‘
  4. Caroline Otters:
    6 juli 2018
    En daar mag je zeker heel trots op zijn Eva๐Ÿ˜˜. Een super goed cijfer.
  5. Tante Jacqueline:
    7 juli 2018
    Wat geweldig Eva van harte gefeliciteerd!