28 mei

28 mei 2018 - Tambon Ao Nang, Thailand

Jullie kunnen wel raden dat we na ons avondje om 04:00 naar bed, weer hebben uitgeslapen haha. Ik bedacht me om 10:30 alleen dat we om 11:00 uit moesten checken haha. Snel hebben we alles ingepakt en bijna op tijd uitgecheckt (11:10).

We hebben maar weer eens even een tosti gehaald als ontbijt en zijn vervolgens gaan chillen op de banken in het hostel🤗 Om 15:00 werden we opgehaald om naar het vliegveld te gaan, dit was zo'n 30/45 minuten rijden. Helemaal zonder problemen door alles heen gekomen (ze zijn ook totaaaal niet streng bij de binnanlandse vluchten haha). Na een lekker bakje noodles als lunch, mochten we om 17:40 boarden. We zaten bij de nooduitgang en hadden dus extra beenruimte (niet dat we dit nodig hebben😂😂😂).

Na een uur werd er alweer omgeroepen dat we gingen landen! Rond 19:00 stonden we alweer aan de grond. En om 19:15 hadden we beide onze bagage al, wat een top vlucht haha. Nu kwam alleen het puntje... Met de taxi zou het zo'n 15 minuten zijn naar het hostel, alleen er was zoveel file... Uiteindelijk waren we er pas om 21:00 en hadden we zoveel honger haha.

Lekker een wit wijntje en een burger op en nu ons bedje in. Ik blijf erbij dat na 4 weken, dit hostel het chillst is hahaha. Meer dan de helft is Nederlands 😂 En het bed ligt heeeel lekker en veel privacy op een dorm ivm de goede gordijnen. Ohja: en de tassen die we hier 4 weken geleden hebben laten staan, stonden er nog onaangebroken, top service ! Nu lekker ons bed in, morgen nog een dagje iets leuks doen en woensdag alles inpakken...

Nog 3 nachtjes slapen, dan vliegen we naar huis en over 4 nachtjes zijn we thuis dubbel dubbel dubbel...🤔🙂😭
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Greta:
    28 mei 2018
    Meid, je hebt een hele mooie ervaring achter de rug. Dit pakt niemand je meer af. En lekker weer thuis is ook wel fijn. Tot ziens in Nederland.