3 februari

3 februari 2018 - Pokhara, Nepal

Gisteren heb ik lauw kunnen douchen yeaas🎉

Vanochtend hebben we lekker uitgeslapen tot 10:30 en zijn we op weg gegaan voor een heerlijk ontbijtje bij een leuk koffietentje☕

Vervolgens op weg voor een nieuwe simkaart. Een heel gedoe om in te vullen, maar gelukkig gelukt. Gelijk vanmiddag opgewaardeerd waardoor we nu overal ook internet hebben.

Daarna hebben Saskia en ik de city bus🚌 gepakt naar het tourist bus park, hier zouden we 4 andere studenten ophalen. Zonder problemen zijn we samen voor 20 cent met de bus er gekomen. Na een uurtje kwamen ze al aan. In dat uurtje zijn we thee wezen drinken waar goede Wi-Fi was, waardoor ik even heb gevideobeld met mama. Vervolgens zijn we met de taxi🚖 naar het hotel terug gegaan.

In het hotel heb ik even met Eline kunnen bellen in Suriname, keigezellig🎉 wel raar, het was hier midden op de middag en daar rond 7 uur in de ochtend.

Vanmiddag zijn Saskia en ik naar het meer gegaan om weer een cocktail te drinken. Wat blijkt? Happy hour is elke dag al vanaf 13:00 (1+1 gratis). Ik weet wel waar wij bijna ieder weekend te vinden zijn🍸🍸

Vervolgens zijn we naar the movie garden gegaan, dit is een openluchtbioscoop. We hebben hier de film inside out gezien, kei grappig. Als je niet voor de film zou gaan, zou je wel gaan voor het uitzicht en de sfeer, wauw. Tijdens de film werd onze pizza gewoon bezorgd, wat een luxe🍕

Hierna maar weer terug gegaan naar de bamboo bar, waar de rest van de groep was. We zijn op dit moment met 11 studenten en 1 begeleider en het is een hele gezellige groep. Hier moesten we dan ook maar weer een cocktail bij drinken, wat een straf🍸 Vanavond verder geen plannen, dus een blog lekker op tijd onder het genot van mijn cocktail en een kampvuur🤗

Morgen begint de talencursus en s middags ontmoeten we ons gastgezin en begint onze eerste week echt back to basic!

(Vergeet niet te kijken in mijn fotoalbums!)
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Caroline Otters:
    3 februari 2018
    Hey Eva. Daar ben ik weer. Sjonge, het is dat je voor stage daar bent maar het lijkt wel vakantie😀. Fijn om te horen dat het een gezelige groep is en dat je het er naar je zin hebt. En lauw kunnen douchen hihi. Maar het openbaar vervoer is daar wel duur zeg. Moet je maar niet te vaak doen🤣. Elke dag happy hour..... volgens mij hoef jij de wijntjes enzo helemaal niet te missen? Jammer dat je daar alleen het weekend bent, of niet....🤪. Morgen veel succes met de taalcursus en de ontmoeting met je gastgezin. Doei doei, tot de volgende keer💋