2 april

2 april 2018 - Pokhara, Nepal

Vanochtend hebben we lekker lang in bed gelegen en zijn we rond 10:00 gaan ontbijten bij Java, om meteen onze schone was op te halen🤗

Na het ontbijt heb ik mijn tas voor de trekking ingepakt, en heb alles in mijn tas (ter grote van een eastpack) gekregen☺ #proud

Om 12:00 hadden we met de groep een bespreking met de gidsen, zo konden we de laatste dingen regelen en bespreken😄 Volgens hun lopen we zo'n 6 uur op een dag, dus ik ben benieuwd!

Daarna zijn Saskia en ik wezen strijden om Anouk haar backpack in te pakken, die vertrekt namelijk na de trekking en zo was het meteen netjes. We hebben het zo ingepakt, dat ze zelfs mijn nieuwe schoenen alvast mee kan nemen naar Nederland🇳🇱🤗

We hadden al sinds het raften zin in saté saus, we hadden toen namelijk een gesprek over bbq'en enzo en over komkommer met saté saus. Nou, dan maar aan de slag met pindakaas, chili pepers en ketjap🤗 Nou wat was het ontzettend heerlijk😍 Echt van genoten haha

Daarna een spelletje toupen gedaan met Anouk, Mike en Jort. En na de afwas heb ik nog een uur met Josien gebeld🤗 En een beetje met papa, mama, opa en oma. Zo wat mis ik de paaseitjes, kruideniers, tucjes, droge worst en weet ik veel wat voor meer ze voor de camera hield😭 Maar toch leuk om ze weer even te zien😋

Daarna heb ik maar even de rest van de kamer opgeruimd, want morgen moet alles weet in de berging haha.

Rond 19:30 zijn we gaan eten bij hetzelfde als gisteren haha (de groep koos dit en wij zijn toch maar mee gegaan)🤗 Wat een straf dat we dan weer cocktails moesten drinken...🍸🙃 Nu nog eventjes wachten op mijn kipsalade en daarna duik ik vroeg mijn bed in. De komende 5 dagen worden slopend namelijk haha.

Ik weet niet of ik deze 5 dagen een blog kan posten (als het goed is hebben we Wi-Fi, maar stroom kost geld...). En anders komt er zaterdag een blog van deze Poonhill trekking! En ik maak natuurlijk een heleboel foto's onderweg (als ik eraan denk)!🤗

1. Pappa.:
    2 april 2018
    Veel succes op de tracking en doe voorzichtig. XXXX Pappa .
  2. Ursula:
    3 april 2018