1 april

1 april 2018 - Pokhara, Nepal

Jaja 1 april... Ik hoopte vanochtend even dat het een grap was... Maar Saskia en ik zitten toch echt al 60 dagen hier en over precies 60 dagen zitten we in het vliegtuig naar huis. Wat vliegt de tijd als je je beseft dat we dus al halverwege zijn! We vertrekken over 29 dagen zelfs al uit Nepal, pfff😥 Ik wil nog niet naar huis, ik kan best wennen aan het weer hier en de rust haha. Al mis ik mijn bedje, mijn douche, mijn toilet en alle lieve familie en vrienden wel hoor!💕

Vanochtend stond yoga op de planning, wat ik ervan geleerd heb? Ik heb geen geduld😂 ohja en ik heb geleerd dat mijn lachspieren nog goed werken (sorry yogajuf!) Het was heel grappig om overal knakkende enkels, knieën, polsen en krakende schouders te voelen en te horen van Saskia hahaha. Maar we hebben het overleefd, al met al was het wel een hele ervaring en was het toch wel heel leuk hoor!🤗😋

Daarna zijn we snel gaan ontbijten om op tijd terug te zijn bij het hotel voor de (alweer derde) verjaardag van iemand uit de groep in Nepal. En voor de derde keer ging dit gepaard met een heleboel confetti en een cadeautje🎉

Daarna hebben we even in de zon gechilld met onze serie/puzzelboekjes en hebben we besloten om de laatste dingen voor de trekking te kopen. Dinsdag gaan Anouk en ik 5 dagen op trekking namelijk en Saskia 10! Heel veel zin in, maar super spannend of het gaat lukken (ivm mijn hoofdpijn enzo...) Nou de metalen drinkfles en muesli repen zijn gekocht, morgen alleen nog even inpakken💪🏻

Daarna zijn we in de hotel kamer een beetje aan t rommelen geweest, series gekeken, opgeruimd etc. En besloten we rond 19:00 te gaan eten bij een reggae bar, cocktails met een flinke hamburger😏😍

Nu liggen we mooi op tijd in bed. Morgen nog 1 avondje vroeg naar bed en dan is het dinsdag zover, de Poonhill trekking van 5 dagen💪🏻 En het iets minder leuke vooruitzicht: 2 dagen na de trekking vertrekt Anouk uit Nepal en moet ik ook haar nog 43 dagen missen😭😋 Slaaplekker alvast en een fijne Pasen natuurlijk (al missen wij daar alles van hier haha). Neem allemaal maar een extra paaseitje🥚 (bij voorkeur een witte met mij in gedachten😍😏)

1. Ursula:
    2 april 2018
    Ha ha yoga! Ja dat je het kraken van de botten van Sas hebt gehoord is voor ons niets nieuws (jaren turnen heeft toch meer beschadigd 😢)
    Maar fijn dat de lachspieren iig werken .
    Rust goed uit en veel plezier en suc 6 bij jullie volgende uitdaging.
    Geef je een knuffel aan je krakende reisgenoot😂😂