31 maart

1 april 2018 - Pokhara, Nepal

Vannacht heb ik (jaja weer eens iets nieuws) ontzettend lekker geslapen😍😍😍 We slapen alledrie in een eigen bed, dus geen billenbotsingen meer en we hebben super zachte matrassen, oh wat mis ik mn bedje in NL hahaha

Rond 10:00 zijn we gaan ontbijten bij Java. Daarna hebben we Temptation Island gekeken met een wijntje🥂. En daarna ben ik keihard aan school gaan werken op de laptop van Saskia (mijn tablet (nieuw gekocht in januari!) gaat namelijk niet meer aan😭 Hallo reisverzekering....) Maarja, op mijn onderzoek op stage en reflectie van de reis na, is mijn Nepal verslag nu helemaal af🎉

En geloof het of niet, ik heb zolang gewerkt dat het alweer bijna etenstijd was. Dus rond 19:00 zijn we met de groep gaan eten bij een vietnamees restaurant, heeeel lekker! Al leek het alsof ik geen hap gegeten had, omdat de kom noodles zo groot was😂😂

We zitten nu een spelletje te doen bij het hotel. En omdat we morgen om 09:00 een yoga les gaan volgen, ga ik een beetje op tijd mijn zachte bedje opzoeken😊