30 maart

30 maart 2018 - Pokhara, Nepal

Vanochtend werden we lekker om 07:00 wakker😴😴 Mooi vroeg... Tot een uurtje of 9 hebben we op de veranda wat boekjes gelezen, series gekeken en puzzelboekjes gemaakt. Daarna hebben we met de overgebleven pannenkoeken ontbeten😍 Ohja en we hadden balonnen in de slaapkamer gehangen voor de verjaardag van Arianne🤗 (Saskia had bijna de verassing verpest door een ballon te laten knappen maar Arianne wist gelukkig van niks hahaha)

Rond 10:30 zijn we met de bus naar de Krazy Gecko bar gegaan en hebben we wat gedronken. We wilden niet zo lang blijven, maar het regende en onweerde, waardoor we toch maar daar met een wrap geluncht hebben☺ Daarna via wat winkeltjes teruggelopen naar het hotel.

Wat een geluk dat wij gereserveerd hadden in het hotel, want de rest van de studenten zitten nu door Pokhara verspreid haha. Het hele hotel zit vol, maar wij hebben voor het eerst een kamer met 3 eenpersoonsbedden, heerlijk even alleen in bed dus hahaha (al is het best knus hoor)

Daarna hebben we lekker gedoucht, nou ik mag nooit meer zeuren over mn douche haha. Deze was bloedheet, maar dan ook echt te heet gewoon hahaha😂 Maarja wel weer lekker schoon.

Om 18:00 hadden we afgesproken met de groep om een drankje te doen en het eerste drankje was op begeleider Eelco zijn kosten, hij vertrekt binnenkort. Aangezien we dan op trekking zijn, nemen we op deze manier zovast afscheid🤗 We hadden weer geluk want het was 1+1 natuurlijk op de cocktails, dus dan maar een cocktail haha. Na een heerlijk tomaten soepje vond ik het wel tijd om naar het hotel terug te gaan. Ik ben helemaal gesloopt😥 Nu lig ik al een tijdje met mijn serie op bed en ben ik inmiddels zo moe dat ik dromenland ga opzoeken goodnight😴😴