29 maart

29 maart 2018 - Gandaki, Nepal

Vanochtend stonden we mooi op tijd op en begonnen we lekker met pannenkoeken🤗 Het was slecht weer de hele nacht en dus hebben we vanochtend iets langer gewacht om te vertrekken. Zo konden we nog even onze telefoons opladen voordat we weg gingen. Rond 11:30 zijn we vertrokken vanaf Adikaridanda naar Thulakhet. De vorige keer liepen we vooral over grote wegen ivm onze backpacks.

Deze keer vonden we het dus een goed plan om een klein paadje door de jungle te lopen. Nou dit hebben we geweten pfff. Wat een gedoe. Even in een paar worden samengevat: doodlopende weggetjes, watervallen, brandnetels (verdoofde vinger), rupsen, rode mieren, apen (en nog veel meer dieren), heet, krassen en schrammen, blauwe plekken en nu: spierpijn. Nou dat was het wel zo'n beetje😂 Een avontuur was het wel! Rond 14:00 kwamen we bij mijn gastgezin aan en besloten we even uit te rusten met een soort koekjes als lunch.

Daarna liepen we naar de watervallen en rond 17:15 waren we weer thuis. Dit bleek maar net op tijd te zijn! Het begon te stormen, te regenen en opeens heel hard te hagelen! Wel gaaf, zo hard is het nog niet gegaan hier haha

Rond 17:30 zijn we begonnen met pannenkoeken bakken, Arianne wilde namelijk iets typisch Nederlands maken omdat ze morgen jarig is🤗 Heerlijk genoten dus! Hierna kregen we zelfgemaakte kroepoek😍😍 (dit neem ik mee naar Nederland!) En nu zitten we nog eventjes te kletsen en zoeken we zo onze bedden op!

Vandaag dus een kilometer of 11 gelopen💪🏻 Trots maar oh zo moe😴 Ik denk dat ik vandaag zelfs op mijn plank lekker slaap als het niet weer gaat onweren haha
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Eline:
    29 maart 2018
    Je komt als een afgetrainde berggeit terug joh hahahahaha
  2. Caroline Otters:
    29 maart 2018
    En alweer wat schrammen erbij....maar een super gave wandeling zie ik aan de foto’s.