28 maart

28 maart 2018 - Pokhara, Nepal

Gisteren was het zo rustig, dat we toch maar besloten om niet uit te gaan haha. We zijn heerlijk met series en films het bed ingedoken.

Vanochtend was ik weer zo vroeg wakker dat ik 2 afleveringen heb kunnen kijken voor de andere meiden wakker werden haha. We besloten eens op een ander plekje te gaan ontbijten, waar ik genoten heb van pannenkoeken en chocolate chips😍😍 Daarna hebben we ons gestort op de bende in de kamer en waren we zo goed als klaar voor vertrek! We hadden alleen 1 probleem. Het plan is om morgen naar mijn dorp te lopen om voor volgende week nog even mijn wandelschoenen in te lopen wilde ik doen dus aan. Mijn wandelschoenen (en die van Anouk) lagen in de berging van het hotel, waar we altijd spullen hebben liggen die we niet nodig hebben. De sleutel van de berging was alleen kwijt. Het personeel bleef maar zoeken en na zo'n 1.5 uur was hij eindelijk gevonden en konden we rond 15:00 vertrekken.

Om bij het gezin van Saskia te komen moet je lopen naar dezelfde bushalte als mij, dan met de bus naar Zero en daar overstappen op de goede bus. Vanaf die bushalte moet je dan nog een half uur naar beneden lopen om bij het huis te komen. Uiteindelijk waren we rond 17:00 bij het gastgezin🤗 Hier kregen we meteen thee (wel fijn, want we hadden trek hahaha)

Het begon plotseling (voor de verandering...) keihard te regenen en te onweren en ja hoor: stroom uitval🔥Gelukkig duurde de uitval niet zo lang (de storm wel, want het is nog steeds aan de gang!)⛈

We aten al vroeg rond 18:30 en genoten vooral van de "pickles", een soort rood sausje met tomaten😍 En zelfs ik kreeg bijna mijn bord leeg (al aten Saskia en Anouk een paar happen mee hahaha). Ik besloot na het eten maar eens te kijken of de douche warm was en hij was zelfs heet, heerlijk😍 Bedankt zon dat je vanmiddag wel scheen dus🌞

Nu is het 20:00 en vanwege t weer zijn we maar lekker op bed gaan liggen. Nog een paar afleveringen van onze series en dan is het tijd om te slapen😴. Morgen staat weer een lange wandeling naar mijn dorp op het programma, dus te laat zullen we het niet maken🤗