27 maart

27 maart 2018 - Pokhara, Nepal

Vanochtend stonden we weer mooi op tijd op en zijn Saskia en ik gaan ontbijten bij Java, om meteen maar aan school te werken. En jaaa ik heb mijn laatste tentamen af🎉🎉

Daarna zijn we langs de agent van het raften gegaan en kregen we toch ieder 1000 roeppie terug (we hadden 9000 betaald). Uiteindelijk voor 8000 roeppie hadden wij dus 2 van de mooiste dagen in Nepal (zo'n 60 euro maar!)🤗 Toch wel netjes dat het zo snel geregeld was🙂

Tegen de middag hadden we het wel gehad en zijn we teruggegaan naar het hotel. Hier hebben we op bed gelegen, want het was zo warm vandaag😥 Op een gegeven moment kregen we toch wel trek en hebben we maar een cocktail (1+1)🍸😏 met frietjes, momo's en kip gegeten aan het meer😍 Oh en een film gekeken😊

Daarna heb ik even heerlijk gedoucht (na meer dan 5 minuten te hebben gewacht op warm water..) En hebben we weer even met boeken, puzzelboekjes, schoolwerk en series op bed gelegen. Dit even liep een beetje uit de hand en t was opeens alweer 20:00😂 Tijd om te gaan eten dus, ik had niet meer zo'n honger dus heb tomatensoep besteld. Nou dat heb ik geweten zeg, na een half uur strijden heb ik hem zojuist op gekregen. Wat was hij pittig jeetje zeg😶😶 Aan het einde van mn soepje lagen er alleen nog maar peper korrels op de bodem hahaha.

Nu is t 21:30 en hebben we nog niet besloten wat we het komende uur gaan doen haha. Daarna gaan we namelijk stappen bij de ozone, het is lady's night en dus mogen we deze keer gratis naar binnen🎉 Ik ga even kijken hoe lang ik het vol ga houden, mijn ogen vallen nu al bijna dicht😂😴