26 maart

26 maart 2018 - Pokhara, Nepal

Vanochtend zat ik weer heerlijk rond 07:30 buiten op het balkon, ik vind het steeds minder erg om zo weinig te slapen (: Rond 08:00 kwamen de meiden ook uit bed en hebben we even een beetje opgeruimd op de hotelkamer en zijn we bij Perky beans gaan ontbijten en heb ik genoten van een wafel met heel veel fruit😍

We hebben meteen maar even de schone was opgehaald en opgeruimd. Daarna zijn we naar een hotel dichtbij gegaan, waar een zwembad bij zit😍 Vanaf een uur of 10:30 tot 15:00 hebben we ons vermaakt met het zwembad, muziek, puzzelboekjes en de zon😎🌞 Saskia en ik waren iets te eigenwijs🙊 en zijn super erg verbrand hahaha. Maar dat mag de pret niet drukken, want het was zo heerlijk😍😍 Foto's staan in het album van vandaag🙂

Daarna heb ik heerlijk gedoucht in t hotel en mn after sun voor het eerst gebruikt deze reis (dankjewel oma voor het meegeven hahaha)😄 We hebben de rest van de middag lekker muziek geluisterd en wat dingen voor onszelf gedaan op de hotelkamer in onze pyjama (ohja, we hebben in Nepal eigen pyjamas laten maken, had ik dat al verteld?? Foto staat in het album erbij!)

We zijn nog even langs de organisatie van het raften en canyoning geweest om te bespreken of we geld terug krijgen voor het feit dat we in een tent sliepen ipv een huisje. Hier komt hij (en ik dus ook) morgen op terug, ik ben benieuwd!

We hebben eindelijk kebab gegeten😍😍 Gelukkig hadden ze het deze keer wel en hebben we lekker genoten😏😍

Nu lopen we terug naar het hotel en ga ik op bed liggen. Ik heb zo ontzettend veel pijn van het verbranden pfff😭 (Note to self: smeer je eens in!) Hopelijk is het morgen een beetje minder😶

1. Wilma Bosboom:
    26 maart 2018
    Wat genieten....lijkt wel vakantie....