25 maart

25 maart 2018 - Pokhara, Nepal

Vanochtend was ik vroeg wakker en om 07:00 besloot ik om maar even lekker buiten serie te gaan kijken om de meiden door te laten slapen (ik liet alleen de deur te hard vallen oeps, maar gelukkig sliepen ze door😂)

We hebben de was weggebracht (dat wordt een dure deze keer haha) en zijn gaan ontbijten bij de White Rabbit, Saskia en Anouk hadden namelijk hun stage eindgesprek (ik heb hem 8 april pas). Ondertussen heb ik samen met Saskia het filmpje van het raften en canyoning gemaakt: https://youtu.be/DEwpePz-asA 🙃 Het was zo gaaf, ik heb de hele dag nog nagenoten vandaag (:

Na het ontbijt ben ik verder gaan lezen in mijn boek in de hotel tuin (: Het was weer heerlijk weer vandaag gelukkig! Rond 16:00 kregen we toch wel weer een beetje honger en zijn we met een cocktail en tomatensoep😍😍😍😍 gaan genieten. Opeens betrok de lucht en kwam er een stortbui uit, wij nog snel helpen met de kussens naar binnen doen haha. Gelukkig hadden wij ongeveer het enige droge plekje om te zitten onder het afdak🎉 En na een uurtje werd het droog en zijn we terug naar het hotel gegaan, waar ik mijn boek heb kunnen uitlezen🤗 (Nu heb ik geen ongelezen boeken meer, maar eens op zoek binnen de groep naar een nieuwe dus haha)

We zijn dichtbij, bij the red tomato gaan eten. De stroom viel tussendoor even uit, maar dat zijn we onderhand wel gewend hier in Nepal hahaha. Na een lekkere chicken en cheese wrap, ben ik nu terug in het hotel en lig ik lekker in mijn bed.

Nog steeds veel last van spierpijn, schrammen en blauwe plekken haha. Dus mooi op tijd gaan slapen vandaag🤗

(Ohja: dit is trouwens inderdaad de vakantie die in Nederland "zomervakantie" zou heten)