26 april

27 april 2018 - Pokhara, Nepal

Jaja ik loop een dagje achter met mijn blog haha.

We zijn lekker lang in bed blijven liggen en dus pas rond 11:30 gaan ontbijten🤗 Daarna met de schone was terug gelopen naar het hotel en toen begon het te stortregenen en onweren. We hebben dus maar na een paar afleveringen serie, onze backpack al voor een deel ingepakt, wat een werk haha😥

We hebben buiten even met Arianne en Bas gezeten, waarna we besloten aan te sluiten bij Mike en Mathijs, om te gaan eten. We hebben heerlijk bij de raggea bar een burger gegeten😍🍔

Daarna zijn we naar de rolling stones bar gegaan en vonden saskia en ik het een goed idee om een fles wijn te bestellen🙃 Na 4 glazen wijn uiteindelijk ben ik om 02:00 ofzo in coma in bed gaan liggen en dus vergeten mijn blog te schrijven😂😂 Bij de rolling stones bar heb ik nog even met Eline gebeld voor haar verjaardag en mocht ze eindelijk mijn kaartje vanuit Nepal naar Suriname openmaken☺ (verstuurd op 18 feb en aangekomen op 19 april!)

Oh ik heb trouwens een geweldig leuke mededeling mensen! Die gaat ook verklaren waarom die fles wijn zo'n goed idee was🥂🍾 Ik heb mijn cijfer van mijn verslag (waar ik zo hard aan gewerkt heb in Nepal) terug en ik heb een 7🎉 De wijn was niet voor het harde werken hoor, maar voor het feit dat ik eindelijk officieel over ben naar de afstudeerfase!!!!!!!🤗🤗 Ik ben zoooo blij! Nog een laatste herkansing eind augustus, maar zelfs als ik die niet haal mag ik over☺ Nou met beter nieuws kon ik de vakantie natuurlijk niet beginnen!

Het is alweer vrijdag, maar daarover vanavond meer haha. Morgen (zaterdag) is het tijd om voor de 4e en laatste keer de hele dag in de bus te zitten naar Kathmandu🎉😩

1. Anita:
    27 april 2018
    Gefeliciteerd! Op naar de vierde klas!
    Groetjes
  2. Dineke:
    27 april 2018
    Van harte met het fantastische resultaat. Die vakantie is verdiend.