25 april

25 april 2018 - Pokhara, Nepal

Vanochtend werd ik om 06:30 al door Mamata wakker gemaakt, gelukkig was ik al wakker haha. Ze werd vandaag elf jaar en liep door door het huis te stuiteren😂 Na een kopje melkthee was het tijd voor de laatste keer resource center.

We hebben vanochtend na het huiswerk maken, bakjes gevouwen en nadat ik heb getrakteerd op snoepjes, was het toch echt voorbij!😔 Ik heb ontbeten met pompoen en toen was het ook tijd om afscheid te nemen van mijn gastgezin... Het blijft toch wel een dingetje van alles "de laatste keer", ik kreeg een mooie tika met de woorden "have a save journey" of "god bless you" en een sjaaltje🤗

Na de nodige foto's was het voor de rest tijd om zich klaar te maken voor school. Ohja ik heb Mamata dolblij gemaakt met nagellakjes voor haar verjaardag, zo lief😍

Ik ben nog even mee naar school gelopen om van Bishnu afscheid te nemen (de andere directeur). Dit duurde iets langer dan verwacht, waardoor ik toch nog een keer het ochtendritueel heb kunnen zien en ben uitgezwaaid door 150 kindjes terwijl ik wachtte op de bus.

Helemaal onder het tika poeder en met het prachtige sjaaltje ging ik de bus in, ik ben nog nooit zo erg aangestaard😂 Wel stond er meteen iemand op zodat ik kon zitten haha. De bus was ontzettend druk en na iets meer dan een uur was ik pas in Pokhara. Saskia was er al en dus hebben we maar even iets gedronken bij java, we moesten toch onze was afgeven.

Daarna zijn we terug naar het hotel gegaan, waar ik heerlijk heb kunnen douchen😍 Op een gegeven moment begonnen we ons een beetje te vervelen en zijn we maar een cocktail gaan drinken en laat gaan lunchen aan het meer🍸🙂

S avonds hebben we heerlijk chinees gegeten😍 (zal ik hem er nog eens ingooien?: voor de laatste keer op die plek...😂) Nu lig ik lekker op tijd op bed, het was erg benauwd vandaag dus ik kan wel wat rust gebruiken🙃 Nog 2 dagen in Pokhara om onze spullen in te pakken, voordat we zaterdag de bus pakken naar Kathmandu toe!🤤

1. Caroline Otters:
    25 april 2018
    Tsja, en toen zat het er op. Toch wel een dingetje, slik.
  2. Pappa.:
    25 april 2018
    Fijne laatste dagen in Nepal.
    En goede reis naar Thailand.
    Heb je de plaatselijke horeca al laten weten dat jullie er aan komen? 😉
  3. Wil:
    25 april 2018
    Volgens mij heb je het er geweldig afgebracht met je stage👍👍
    Geniet lekker van je vakantie!!
  4. Wilma Bosboom:
    26 april 2018
    Wat een top stage is het geweest....geproefd aan een andere cultuur....nu heerlijk op vakantie.....Veel plezier.....