27 april

27 april 2018 - Pokhara, Nepal

Vanochtend voelde ik mij niet zo lekker en dus lagen we tot laat in bed en hebben we een smoothie gehaald als ontbijt en ondertussen riverdale gekeken🤗 Hierna zijn we onze henna gaan zetten, hopelijk blijft het lang zitten🙂 Foto's volgen later!!

Daarna hebben we gechilld in het hotel en de nieuwe vrijwilligers verpleegkunde ontmoet. Toch wel gezellig om eens een middagje met 6 vrouwen erbij te zijn ipv altijd al die jongens uit de groep 😂😂 Met Mike en Mathijs hebben we een paar potjes shithead (kaartspel) gespeeld en toen was het tijd om te eten.

We hebben gegeten bij een vegetarisch restaurant, maar daar hadden ze wel heerlijke spaghetti 😍😍 Daarna heb ik maar even mijn backpack verder ingepakt (ja ja mooi op tijd hahaha). En we hebben met de groep een paar potjes weerwolven gespeeld🙃

Na het afscheid te hebben genomen van de laatste mensen, is het tijd voor bed. Morgen weer een lange busrit naar Kathmandu voor de boeg, waar we een dagje kunnen bijkomen om maandag naar Thailand te vliegen☺

Nu moet ik het toch echt zeggen... Doei Pokhara, Doei Lakeside. Wat heb ik me hier ontzettend thuis gevoeld! En wat hebben we toffe dingen neergezet met de tofste groep mensen🤗 Dit is een ervaring geweest die ik nooit heb willen missen en waar ik geen seconde spijt van heb!