24 februari

24 februari 2018 - Pokhara, Nepal

Vanochtend was ik al vroeg wakker, maar ik lag best heerlijk in mijn bedje. De honden in de buurt gingen flink tekeer vannacht en ben dus vaak wakker geweest, maar toch voel ik me best wel uitgerust (: Om 09:45 zijn we ons bed uit gegaan, iemand van de studenten was namelijk jarig vandaag. We hebben hem met de hele groep wakker gezongen, waarna een confetti kanon in zijn bed belandde, vond het hotel vast leuk😂😂

Ons geld was nu toch wel echt op en pinnen lukte nog niet, dus hebben we bij de Duitse bakker maar een croissantje gehaald. Hierna hebben Saskia en ik even aan school gewerkt terwijl Anouk naar Nepalese les was. We kwamen 2 studenten tegen die wel hebben kunnen pinnen, dus toch maar weer proberen... Eindelijk is het gelukt en heb ik weer geld. Wel raar trouwens, Saskia heeft dezelfde bank en kon nog niet pinnen... Maargoed zal wel weer komen dan, gaat in Nepalese slowmotion zeggen we dan maar😂 Hierna hebben we dus onze schone was op kunnen halen, omdat we eindelijk geld hadden om dit te betalen hahah😂

S middags hebben we besloten naar de Krazy Gecko bar te gaan met een paar man, een superleuk barretje aan het meer. Natuurlijk weer met happy hour🎉 De cocktails vloeiden rijkelijk en ik weet zeker dat wij hier vaker te vinden zijn! Het was echt een hele mooie plek voor prachtige foto's (kijk in het album dus echt even!😄)

Op de terugweg zijn we een ander winkelstraatje dan normaal gelopen en zijn daardoor bijna 2 uur onderweg geweest ipv een half uur 😂 Hier zaten zulke leuke winkeltjes😍 En hier hebben we wat souveniers gekocht voor thuis en alle drie een paar nieuwe schoenen, lovelovelove😍😍

Nou eindelijk bij t hotel was het tijd om even lekker niets te doen. Maar voor we het wisten was het alweer etenstijd en hebben we ons weer bij de groep aangesloten om lekker pizza en spaghetti te eten🍕🍝 Nu zitten we onder het genot van een drankje bij het hotel spelletjes te spelen (: Groetjes uit Nepal maar weer

1. Roberto:
    Hoi Eva,
    Ik bekijk elke je blogs en vind het knap dat je elke keer toch weer iets weet te schrijven. Ook de foto's vind schitterend, wat een mooie omgeving........moeite waard om eens te gaan kijken daar. Maar ik zie het al geld in de pocket en drankjes staan klaar. Veel plezier dan maar. Ik ga nog even werken tot 22:00 uur (lokale tijd haha) bij dus..............02:45 uur morgenochtend. Tot je volgende verslag maar weer. xx doei doei uit Elst.
  2. Caroline Otters:
    Hoi hoi,
    Wat een leuk verhaal weer. Eindelijk weer geld in de pocket om eten,en niet te vergeten, cocktails te kopen. Je hebt er een rode blos van op je wangen als ik de foto van jou in de hangmat bekijk🤪. Leuke schoenen heb je gekocht.
    Liefs uit Elst💋
  3. Gonny:
    24 februari 2018
    Fijn dat jullie het zo gezellig hebben in het weekend. Met pinnen zit het niet mee, maar jullie houden je goed staande. En wat je niet hebt kun je ook niet uitgeven. 😊