25 februari

25 februari 2018 - Pokhara, Nepal

Vanochtend was ik weer vroeg wakker en heb ik heerlijk ahum koud kunnen douchenšŸ˜„ Daarna hebben we onze tassen gepakt, op zondag moeten we namelijk altijd om 12:00 uit de kamers zijn helaas. We hebben nog even gepint, want ja alles werkt weer gelukkig (: En we hebben lekker met de groep ontbeten met een broodje scrambled egg. Hierna hebben Saskia en ik nog langs wat winkeltjes gelopen en hebben een cocktail gedronken rond 12:00. In Saskia haar bucketlist boekje staat namelijk "een alcoholisch drankje voor 12:00", dus dat hebben we maar gedaan vandaag haha. Lekker op een ligbedje aan het meer met 23 graden en een zonnetje.

Hierna zijn we naar het hotel terug gegaan en heb ik even met mama gebeld en hebben we gewacht tot Anouk terug kwam van taalles. Vervolgens zijn we op zoek gegaan naar een broek voor donderdag, donderdag is het namelijk holi fest (een feestdag waarop de hele dag met een soort verf gegooit wordt). Om onze kleren uit Nederland niet te verpesten, hebben we dus maar even een nieuwe broek gekocht voor 5 euro per stuk. Hierna hebben we nog een smoothie gedronken en toen was het weekend helaas alweer voorbij. De lucht begon ook langzaam te betrekken, maar toch blijft het hier altijd de vraag of er daadwerkelijk regen uit de wolken gaat komen of niet.

Rond 16:00 wilden we de bus pakken, naar het gastgezin, maar na een uur wachten kwam de bus pas... Dus we waren later in het gastgezin dan gepland. Woensdag komen we alweer terug in Pokhara om dus holi te vieren. En vrijdag gaan we dan eindelijk op safari voor 4 dagen, hier heb ik echt superveel zin in!

Gisteren heb ik pizza gegeten en de hele dag heb ik er al buikpijn van, dat ga ik hier dus ook niet meer doen. Nu lig ik dus lekker op tijd in bed na wat groenten en aardappels (ik vond dat ik met buikpijn de rijst wel mocht skippen) en een paar potjes uno. Het is heel slecht weer, onweer met hele harde donder en grote (en ook wel mooie) flitsen en een flinke regenbui. Als het morgen beter weer is, beginnen we om 07:00 weer met het resource center, toch wel leuk om die kids weer zien (:

Fotoā€™s

1. Frans Rothuizen.:
    25 februari 2018
    Leuk hoor die verhalen , geniet er iedere dag van.