23 februari

23 februari 2018 - Pokhara, Nepal

Vanochtend was het nog slecht weer en besloten we dus maar wat langer in bed te liggen ipv het resource centre om 07:00. Toen ik ben opgestaan, heb ik maar meteen mijn tas ingepakt om na school naar Pokhara terug te gaan voor het welverdiende weekend!๐Ÿค—

Op school hebben we gekeken naar de materialen in het resource centre en hebben we gekeken naar materialen die wij graag nog hier willen zien. Ook hebben we een paar lessen gekeken en speelden de kinderen estafette buiten. Het was vandaag namelijk best lekker weer gelukkig overdag! Wel misten er weer veel leerkrachten, waardoor klassen gewoon delen van de dag niets aan het doen zijn. Voor ik het wist was de school alweer voorbij en kon de geweldige hobbelige busreis naar het weekend weer beginnen๐Ÿค—๐Ÿค—๐Ÿค— In Pokhara hebben we meteen heerlijk geluncht, oh wat heb ik genoten van mijn kipsandwich zeg!๐Ÿ˜๐Ÿ˜ Saskia en Anouk kwamen een uurtje later, hun eten had ik al besteld toen ze er bijna waren en kwam precies tegelijk met hen op tafel haha.

Hierna hebben we onze was weer heerlijk gedumpt (hier kan ik wel aan wennen) en zijn we gaan pinnen. Ohnee toch niet.... Alle pinautomaten liggen eruit vandaag. Met zijn drieรซn hebben we al het geld bij elkaar gelegd om vanavond nog te kunnen eten haha. Hopelijk kan het morgen wel, anders wordt het een lastig verhaal, want we moeten onze safari betalen.

Nou ja we zijn dus maar naar het hotel gegaan. Hier dacht ik heerlijk warm te gaan douchen in ons bad, helaas heb ik het met koud water moeten doen... Maargoed dit mocht de pret niet drukken, want in het hotel hadden we vorige week een fles wijn laten staan die we nu heerlijk konden drinken. Dit hebben we dan ook gedaan onder het genot van de nieuwe aflevering van Temptation. Rond half 8 zijn we weer met de hele groep gaan eten, we hebben goedkoop gegeten om geld te besparen ๐Ÿ˜‚ Een extra drankje zit er vandaag dus niet in, toch jammer aangezien iedereen geld gekregen heeft van ome Duo vandaag...

Oh en er staan foto's online van de Engels les van woensdag (: Leuk om jezelf zo terug te zien. En wat lijk ik wit tussen die kindjes eh? Terwijl ik nog best bruin geworden ben hier hahaha

Nou wij genieten hier nog even voor we vanavond het bed in duiken, toch maar vast de blog online (: Stappen gaat hem niet worden, zelfs geld voor de entree van de club hebben we niet meer haha, dus lekker goedkoop en rustig avondje (:

Fotoโ€™s

1. Margriet: