12 mei

12 mei 2018 - Tambon Khlong Sok, Thailand

Vanochtend hebben we na een warme douche lekker ontbeten bij t hotel. Het was selfservice en dus aten we een geroosterd broodje met nutella. Daarna zijn we met een taxi naar het busstation gegaan. Het duurde even voor we de juiste plek voor tickets gevonden hadden! Gelukkig konden we (10:45) om 11:30 nog de mini van naar Khao Sok pakken! We hebben even kaartspelletjes gespeeld om de tijd te doden tot we in de overvolle minivan werden gestouwd haha.

Het was 1.5 uur rijden ongeveer en aangekomen bij de bestemming stond er zelfs een taxi voor ons klaar naar het hostel (hier wisten wij niets van!) De rest van de middag ben ik bezig geweest met het fotoboek van Nepal, al werkte het internet niet zo mee en moest ik meerdere keren opnieuw beginnen. Halverwege de middag kwamen ook drie Duitsers bij ons op de kamer ("are you Deutsch? No Dutch! Oh Deutsch?") Really guys... hahaha. Ach nu een 5 persoons kamertje dus.

Rond 19:00 zijn we gaan eten. Heerlijk een beef steak op met frietjes en salade😍 En een mango Mojito, al viel die een beetje tegen haha. Maar voor happy hour (99 Bhat, 2.50 euro) mag je hier natuurlijk niets van zeggen haha. Het is nu alweer 20:30 dus tijd om zo terug te gaan naar het hostel en nog even te chillen, hier is vrij weinig te doen.

Morgenochtend vertrekken we om 09:00 en moeten we dus om 08:00 ontbijten, naar onze trip. Wij gaan 2 dagen op "lake trip", een trip bij een meer dus (grote kans dat ik geen internet heb en mijn blog dus maandag post!) We slapen daarbij in een huisje op het water, superveel zin in en de deet gaat in de tassen! Ook gaan we zwemmen, door grotten lopen, op avondsafari en krijgen we al het eten erbij in, heel benieuwd!! Hopelijk morgen een nieuwe blog en anders horen jullie maandag van me!

1. Pappa.:
    12 mei 2018
    Veel plezier.
  2. Wilma Bosboom:
    13 mei 2018
    De reis van je leven heet dat geloof ik....genieten elke dag weer...ps doe je thuis ook....gewoon doorgaan dan maar....