9 mei

9 mei 2018 - Tambon Wiang Tai, Thailand

Vanochtend hebben we 20 minuutjes gelopen en toen heerlijk afgekoeld en ontbeten. En zelfs in die 20 minuutjes ben ik levend verbrand, mooi rood is niet lelijk zeggen we dan maar... 🤔

Ook vandaag wilden we zwemmen, het is te warm om iets te ondernemen haha. We hebben daarentegen wel een dagtrip gepland voor morgen met alle highlights van Pai. En Pai zelf is ook een super gezellig hippie dorpje!

We hebben even Google erbij gepakt en een beach club gevonden, 15 minuutjes achter ons hotel. Vanaf waar we ontbeten was het echter 45 minuten lopen en dat is wel wat veel met 35 graden, dus belden we een taxi.

Een beetje saai, maar de rest van de middag hebben we heerlijk aan t zwembad gelegen. Af en toe even t water in om af te koelen en daarna snel de schaduw weer in haha. Tja dat was wel zo'n beetje onze middag🤣😂

Na terug te hebben gelopen naar t hostel hebben we even gedoucht (wel onhandig dat er maar 1 douche is haha). Saskia jaagde me nog wel even de stuipen op t lijf met de woorden "er is hier iemand". Ze doelde op de backpack die op 1 van de 10 bedden in de kamer lag die er eerst niet lag, maar ik schrok me kapot van een niet bestaand persoon😂

Rond 19:00 zijn we gaan eten bij house of wine. En je raad het al, dit kon niet zonder een heerlijk ijskoud wit wijntje🥂 Oh en spaghetti met zalm😍

Morgen gaat een lange dag worden en daarom liggen we nu met onze series in bed te chillen🙃 En vrijdag trekken we door naar onze volgende bestemming, waar zou t zijn?🤔🤔