3 mei

3 mei 2018 - Tambon Khok Krathiam, Thailand

Vanochtend hebben we lekker uitgeslapen en na een heerlijk ontbijt in t hotel (geroosterd brood met een gebakken ei, een wafel, ananas en watermeloen🍍🍉😍) hebben we onze spullen gepakt, zodat we om stipt 12:00 de kamer uit waren (oké vooruit, en nu eerlijk... weer zeker een kwartier te laat😂).

We wilden nog eventjes shoppen, maar wel alleen voor dingen die we echt nodig hadden (waarvan wij dus vonden dat we het nodig hadden haha). Hier zijn we de hele middag op de Khao San Road en daar rondomheen mee bezig geweest haha. Oh net toen we op het straatje waren begon het wel even te stortregenen! We waren echt op het nippertje binnen in een tentje, waar we ice tea hebben gedronken en fruit gegeten😍 Na een paar kaartspelletjes werd het droog en konden we verder lopen. Na een paar uur ben ik een tas (mijn handbagage trolley is kapot), 3 haarbanden (1 voor Josien), een enkelbandje, een kort broekje en een jumpsuit rijker (: (en ja dat had ik allemaal nodig Mam😂)

Daarna besloten we terug te lopen naar t hostel, waar we met een andere Nederlander nog maar een paar potjes hebben gekaart🤗 Rond 18:30 besloten we naar een TukTuk te gaan zoeken om naar het station te gaan. We vonden deze al snel en ondanks dat hij vol gestouwd zat met ons en onze bagage, waren we binnen een kwartier al bij t station. De trein stond er al, waar we maar even onze backpack in hebben gezet. Daarna hebben we nog even wat te drinken gehaald en zijn we gaan wachten op vertrek om 19:35 (stipt! Dat is nog eens wat anders dan Nepal!)

Nu is het 22:22 en na een maaltijd (kip en rijst), onze eigen series en het uitklappen van de bedden, gaan we nu maar even samen serie kijken (: Morgen meer over onze 14 uur durende treinrit, maar nu moet ik aan de oplader en t is natuurlijk altijd maar de vraag of ik straks nog internetverbinding heb🤗

1. Anita:
    4 mei 2018
    Het rijden over het spoor werkt slaapverwekkend. Af en toe wakker worden doordat er aan- en af gekoppeld wordt om vervolgens weer in slaap gesust te worden. Ben benieuwd of dat bij jullie zo gaat😘