9 maart

9 maart 2018 - Pokhara, Nepal

Om 04:30 werd ik klaar wakker wakker, mooi vroeg... Maar even serie gekeken, lauw kunnen douchen en vervolgens gaan ontbijten bij de White Rabbit.

We wilden vandaag een scooter huren (ja dat kan zonder rijbewijs enzo hier). Dus dat hebben we gedaan. Het was superleuk en ging ook best wel goed! Je moet natuurlijk wel flink opletten, je moet er namelijk aan denken dat je links blijft rijden haha. Na een uurtje of 2 zat mijn scooter avontuur er helaas op... Ik ben in een scherpe bocht de controle verloren omdat de rem niet wilde remmen. Ik reed een goot in en vervolgens toen ik met scooter en al omdraaide ben ik vol op mijn gezicht voorover gevallen (thanks helm dat de schade beperkt bleef!). Helaas wel blikschade en het was dus maar de vraag hoeveel me dit zou kosten. Hoe het met mij gaat? Wel oke. Ene knie ligt flink open, andere knie krijgt een flinke bult. Mijn linkerhand is best dik en blauw aan het worden en mijn gezicht... Ja dat ziet er gewoon niet uit, wenkbrauw vol schrammen, koppijn als een malle en helaas (nog wel het ergste) 2 flinke krassen op mijn bril... Nouja al met al ben ik er goed vanaf gekomen, al ben ik wel flink geschrokken.

De rest van de middag heb ik het bij het hotel rustig aangedaan en ben ik eventjes in het "ziekenhuis" op ziekenbezoek geweest bij een andere groepsgenoot. Daarna ben ik zelf maar even in bed gaan liggen met hoofdpijn en luisterde ik naar de storm. Terwijl de rest van de groep onderweg met de scooter schuilde voor de storm haha. De schade van de scooter krijg ik nog te horen dus ik ben benieuwd (:

Sinds een uurtje of 19:30 zijn we naar een bar gegaan. Hier konden we bbqen. Super leuk, je kiest een spiesje of een stuk kip en het wordt voor je op de bbq gegooit. Je betaald 150 per stuk dat je kiest, dus ongeveer 1.20 per wat je eet (: Hier blijf ik nu nog een uurtje zitten en dan ga ik terug mijn bed in! (: Daarom zo vast deze blog met mijn avonturen van vandaag en een paar foto's van de schade in de fotomap van vandaag
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Frans Rothuizen.:
    9 maart 2018
    Hoop dat de schade meevalt , die paar schrammen gaan wel weer over.
  2. Pappa.:
    9 maart 2018
    Was die cocktail voor of na je ongeluk 😧?
  3. Greta:
    Tja, zonder rijbewijs ;) Hoop dat je snel weer heel bent. Groetjes Greta
  4. Wil:
    9 maart 2018
    Vervelend weer, pechvogel. Doe maar rustig aan🙁