Laatste dag!

31 januari 2018 - Arnhem, Nederland

Namaste,

Omdat het uploaden van foto's op mijn blog niet lukte, heb ik besloten een nieuwe blog aan te maken, hopelijk gaat het zo wel lukken. De foto's zijn te vinden in het fotoalbum.

De laatste dag in Nederland is aangebroken, daarom heb ik vanmiddag maar lekker geluncht met bitterballen. Wat ga ik het Nederlandse eten missen zeg!

Vanavond om 20:25 vlieg ik samen met een klasgenoot Saskia dan eindelijk naar Nepal. Bepakt en bezakt met mijn eigen spullen en een heleboel spullen voor de kinderen in Nepal. Met de backpack op mijn rug val ik bijna achterover, maar dat mag de pret niet drukken. Morgen om 15:30 (lokale tijd) komen wij aan in Kathmandu en vrijdag rijden we met een bus naar Pokhara. Waarna we maandag al naar ons gastgezin toe gaan.

Onder deze blog hopelijk eindelijk de foto's die ik graag wilde laten zien in mijn vorige blog (toen bleef het een zwart vlak). Het Nepalees geld wat je ziet is maar zo'n 10 euro waard.

Ik heb er heel veel zin in en kijk er heel erg naar uit! Toch loopt de spanning nu wel op, 4 maanden is best lang!

Van Robbin, Merve en Sandra heb ik een boekje gekregen waar iedereen die ik de afgelopen dagen nog gezien heb, in hebben geschreven. Dit boekje mag ik zelf pas lezen in het vliegtuig en dit dan denk ik ook het eerste wat ik ga doen.

Nu toch echt de laatste blog vanuit het regenachtige Nederland!

1. Dineke:
    31 januari 2018
    Heel veel plezier in Nepal. We hopen veel verhalen te kunnen lezen op deze blog.
  2. Eline:
    I’ll miss you! Have fun. 💋
  3. Patricia:
    31 januari 2018
    Heel veel plezier! Geniet van elke dag! Het lijkt lang, maar vliegt voorbij. Goede reis!
  4. Caroline Otters:
    31 januari 2018
    Ga genieten van dit geweldige avontuur. Een mooie ervaring xx
  5. Wil:
    Fijne tijd daar, groetjes, Jan en Wil