7 april

7 april 2018 - Pokhara, Nepal

Vanochtend heeft het sinds 06:00 zo hard gestormd en geregend dat ik er wakker van lag, ik had toch al zo slecht geslapen (thanks hondenkoor van vannacht🐶😥)

Ik had geen stroom en dus ook geen licht.. er zat dus niets zoveel anders op dan wachten en serie kijken, lezen ging natuurlijk ook niet zonder licht.

Rond 11:00 ging de stroom weer aan en heb ik alles ingepakt, omdat Saskia en Anouk samen terug kwamen moest ik namelijk verhuizen naar een driepersoons kamer. Nou na een half uur sjouwen (2 trappen op en 4 keer gelopen) was eindelijk alles in de kamer en kreeg ik wel trek.

Ik heb even ontbeten bij de White Rabbit, maar omdat dat gauw saai wordt in je eentje heb ik even een rondje door lakeside gelopen. Het valt wel op hoe ongelooflijk veel toeristen er zijn, dit viel eerder reuze mee! Na nog wat drinken gehaald te hebben, ben ik terug gegaan naar het hotel (we hebben namelijk maar 1 sleutel en ik wist niet hoe laat Sas en Anouk terug zouden zijn). Na zo'n 50 bladzijden in mijn boek kwamen ze eindelijk haha

Ik kon meteen mee om te lunchen met hen en de gids, met wie ik ook de eerste dag gelopen heb. Daarna heb ik nog wat gelezen, voor Saskia en ik het wel tijd vonden voor een cocktail en dus maar een happy hour opgezocht hebben!🍸🍹

Nadat ook Anouk aansloot besloten we maar meteen iets te eten te bestellen. En daarna zijn we in ons bedje gaan liggen. Ik geniet er wel van dat hij zo zacht is😍😍 Goodnight!

1. Anita:
    7 april 2018