6 april

6 april 2018 - Pokhara, Nepal

Jullie zullen mij onderhand wel saai vinden, maar ook vandaag was ik alleen en heb ik niet zoveel gedaan. Om 11:30 ben ik pas gaan ontbijten bij de White rabbit en hier heb ik gezeten tot een uurtje of 17:00. Ik ben begonnen aan het maken van een fotoboek van Nepal (: (eens een keer iets leuks ipv schoolwerk dus🤗)

Daarna heb ik best lang met Merve, Robbin en Sandra gebeld. Wel fijn hoor, een beetje afleiding voor de verveling haha😄

Omdat ik zo laat ontbeten/geluncht heb had ik vanavond totaal geen honger.. En aangezien ik niet zo graag ergens alleen wilde zitten, heb ik mijn avondeten maar overgeslagen (lekker goedkoop dagje dus haha).

Morgen komt Anouk terug van de trekking en Saskia komt (helaas 5 dagen te vroeg ivm een blessure) met haar mee terug naar het hotel. Dus morgenochtend mag ik ALLE spullen (ookwel zooi) verplaatsen naar een 3 persoons kamer haha.

Ohja en ik kwam net even achter iets leuks (ahum), van de sate saus van afgelopen zondag hadden we nog soya saus over en die zat verpakt in servetjes in Saskia haar backpack. En je raad het al... De servetjes waren plotseling bruin en ik dacht oh nee daar gaan al haar kleren... Dus ik heb de volledige backpack uitgepakt (jaja zo vind je wel bezigheden) en vond gelukkig alleen maar 1 mini vind in de backpack zelf. Alle kleren en spullen zijn gespaard gebleven (yes toch nog een beetje geluk in Nepal hè Sas🎉). De tas heeft de hele week op de kamer precies hetzelfde gestaan en is daardoor niet gaan lekken💪🏻 Moet niet denken aan hoe het was geweest als dat wel zo was!

Nou het is hier alweer 21:00 en dus ga ik nog even lezen en serie kijken en zoek dan mijn bed op. Laatste nachtje alleen slapen, voordat ik weer gezellig mijn kamer (en bed) mag delen haha. Vind het toch wel een beetje stil zo hoor (is natuurlijk helemaal niets voor mij zo alleen zoals jullie denk ik wel weten😂😂)

1. Pappa.:
    6 april 2018