26 mei

27 mei 2018 - Tambon Ao Nang, Thailand

Vanochtend stonden we op tijd op en na een tosti bij de supermarkt vertrokken we om 08:30๐Ÿค— Vandaag stonden de hot stream en de emerald pool op de planning!

Eerst na een uur gereden te hebben dus de hot stream, helaas had het s nachts geregend waardoor je niet daadwerkelijk in de hot stream kon zwemmen omdat hij zo vies was. Wel was er een mini waterval waar verschillende diepere badjas in zaten waar we in konden chillen. We deden deze trip met een klein groepje, maar waar we ook kwamen waren het 1000 Chinezen en Saskia en Eva...๐Ÿ˜‚ Bij de hot stream zat ook een soort zwembad waar je in mocht. Nou dit was echt killing, het was zo ontzettend heet dat we dit niet zolang vol hielden hahaha.

Om 10:40 vertrokken we in de regen naar de volgende bestemming: de emerald pool. Hier aangekomen regende het superhard, maar in onze bikini zijn sas en ik gewoon gaan lopen. Na zo'n 1.5 km waren we er eindelijk en namen we een duik in het heerlijke water van de emerald pool๐Ÿ˜๐Ÿ˜ Na een uurtje zijn we rustig aan terug gelopen, zodat we even konden lunchen. Een echte Thaise lunch: Pad Thai๐Ÿค—

Om 13:00 vertrokken we weer naar ons hostel toe, waar we rond 14:30 aankwamen. Na een lekkere douche hebben we de wasmachine maar even aangezet, voor de laatste spulletjes die gewassen moesten worden. Daarna hebben we even op bed gechilld. S ochtends in de bus ben ik aan een boek begonnen en rond 20:00 s avonds had ik hem uit๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Vandaag stond bbq op de planning, een spies kip en een maiskolf kregen we voorgeschoteld. Daarna zijn we wat kaartspelletjes gaan doen. S avonds hadden we afgesproken met de jongens die we ontmoet hadden in Phuket. Zij wilden graag voetbal kijken (ja wie niet??) Maar ivm het tijdsverschil begon dit pas om 01:45. Saskia en ik zijn maar meegegaan om daar te dansen haha, want de wedstrijd interesseerde ons niet zo. Rond 04:30 lag ik eindelijk lekker in bed๐Ÿ˜ด

Aftellen: over 5 dagen alweer in Nederland...

1. Anita:
    27 mei 2018
    Het einde van je vakantie is nu echt inzicht. Hier is het inmiddels lekker warm dus het temperatuur verschil zal niet zon groot probleem zijn. Geniet van je laatste zondag, laatste maandag laatste keer......
  2. Margriet:
    27 mei 2018
    Aan alle mooie dingen komt een eind Eva.. geniet nog even van de laatste dagen en dan een veilige terug reis naar Nederland ๐Ÿ˜€โœˆ๏ธ๐Ÿ‘๐Ÿผ