25 mei

25 mei 2018 - Tambon Ao Nang, Thailand

Vanochtend hebben we een beetje uitgeslapen, maar de moskee riep mij om 05:00 al een keer lekker wakker😥👌🏼

We zijn even gaan ontbijten en zijn vervolgens richting het strand gelopen. We besloten onderweg om een bootje te pakken naar Riley Beach, 1 van de mooiste stranden. Heerlijk een wit strand met een lekker warme zee😍 Het bootje hobbelde aardig, waardoor we al nat waren voor we aankwamen.

Het eerste wat we dan ook maar deden was een duik nemen in het heerlijke water😍 Daarna hebben we een kwartiertje gezond, maar het was veel te heet (33 graden) en dus doken we snel het water weer in. We hebben geluncht met een frietje en nog maar eens een duik genomen😊 Rond 16:30 besloten we de boot terug te pakken, zodat we nog op tijd waren om een trip voor morgen te boeken.

We hebben dus bij het hostel meteen maar de trip geboekt en morgen vertrekken we weer vroeg om 08:30😴 We hebben heerlijk lang gedoucht om al het zand maar weer eens af te spoelen. En daarna heb ik meer dan een uur met Robbin, Merve en Sandra gebeld😊😊 Om 19:30 konden we weer gratis eten in het hostel en genoten we van Thais eten, een omelet met rijst. Na een drankje liggen we nu lekker op bed serie te kijken. Morgen vroeg op, dus over een uurtje zoek ik dromenland lekker op😍🤗

P.s. ik was zo dom vandaag om mij niet in te smeren, groetjes uit het hele warme Thailand: kreeft/tomaat🦀🍅🙌

1. Peter van Manen:
    26 mei 2018
    Mooi rood is niet lelijk😳