21 april

21 april 2018 - Pokhara, Nepal

Vanochtend heeft iedereen lang in bed gelegen haha. Ik heb slecht geslapen en zat dus ook om 08:00 al met mijn boekje op het balkon. Om 11:30 waren er eindelijk mensen wakker om te ontbijten haha, ik had wel honger😂

Het was weer 30 graden vandaag en Sas en ik besloten om naar het zwembad te gaan. Daar aangekomen hebben we maar meteen een duik genomen, heerlijk😍🏊🏻‍♀️ Het was wel druk, maar we hadden 2 matrasjes in de schaduw dus het was prima te doen (deze keer hadden we ons wel ingesmeerd gelukkig😂💪🏻). We hadden een soort combi voor 9 euro waarbij we ook lunch kregen. Door ons late ontbijt bestelde we de lunch rond 15:30, na nog een duik hebben we heerlijk genoten van een luxe sandwich met een mocktail🍸 Op een gegeven moment begon het donker te worden en aangezien het weer warm is, besloten we weg te gaan voordat een eventuele onweersbui kwam⛈ En we waren net bij t hotel en t kwam met bakken uit de lucht, wat een geluk, net op tijd om onze met de hand gewassen was binnen te halen nu het nog droog was🙂

Na lekker gedoucht te hebben ben ik even met mijn boek op bed gaan liggen, ik ben zo moe😴 Helaas kon ik niet slapen en om 18:30 bedacht ik mij opeens dat we nog was bij de wasserette hadden die om 19:00 sloot. Snel heb ik de was nog op kunnen halen, blijft leuk dat het altijd naar muggenspul ruikt haha🤣

Om 19:30 gingen we naar moondance voor het laatste diner met de hele groep, dinsdag vertrekken de eerste naar Kathmandu! En daarna vliegt iedereen de hele wereld over. Gisteren hebben we ons afscheid "gevierd" en kregen we een tikka, een sjaaltje en een fotolijstje van René. Daarom was het nu aan ons om hem in het zonnetje te zetten🌞 We hebben hem een geborduurd shirt gegeven met het Maya logo op de voorkant en op de achterkant alle scholen met de namen van de vrijwilligers die daar gelopen hebben!🤗

Na het eten van een heerlijke pasta, zijn we bij het hotel gaan zitten. Daar zitten we nu nog☺ Al bezig in het derde spannendje potje weerwolven met de hele groep!🤗