18 mei

18 mei 2018 - Tambon Ko Tao, Thailand

Vanochtend waren de meeste laat uit bed haha, aangezien het vannacht ook nogal laat geworden was🤔 Ik was wel op tijd al wakker en kon dus even rustig opstarten (: We hebben ontbeten met een soort rijstwafels (er zit een supermarkt tegenover het hostel die 24/7 open is, perfect!)

De 4 Nederlandse jongens waar we veel mee optrekken wilden vandaag een scooter huren en Saskia en ik gingen mee bij hun achterop. Ik zat achterop bij Frank die al eerder hier scooter gereden had en dus ben ik wel over die angst heen haha. De wegen zijn hier ook wel een beetje spannend af en toe ivm scherpe bochten en stijle wegen, maar ik ben er dankzij Frank zonder kleerscheuren vanaf gekomen deze keer🙃 Het eiland is zo ontzettend mooi, we hebben dus ook nog maar een nachtje bij geboekt (tot nu toe tot zondag).

Vandaag reden we dus het eiland rond en zijn we bij verschillende stranden geweest. Uiteindelijk hebben we 3 prachtige stranden gezien en de zon scheen ook lekker😍 Het uitzicht is elke keer wel weer om het meest van te genieten!😍 Wel is het erg oppassen met het koraal in het water, misschien toch maar waterschoenen aanschaffen om sneden (die de jongens vandaag al opliepen haha) te voorkomen. Ik ben wel helemaal lek gestoken door een beest (steekvlieg?) op het strand en alles jeukt😭

Rond 18:00 zijn we terug gereden naar het hostel, waar ik eindelijk al het zand weer van mij af kon spoelen😌 (grootste nadeel aan t strand😭). Om de hoek zat een thais tentje waar we eten hebben besteld en na een half uurtje konden we dat alweer ophalen, ideaal! Heerlijk fried rice met kip en cashewnoten gegeten (enige manier waarop ik rijst nog lekker vind haha, fried). Daarna hebben we heerlijk op de zitzakken gechilld bij het hostel. Ik ben helemaal gesloopt en heel moe, dus ik ga lekker op bed liggen met mijn serie. Wel apart trouwens dat ik superveel rugpijn heb, de reden? Het bed is heel zacht en dat ben ik niet meer zo gewend hahaha.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wil:
    Geen cocktail🤔🤔🤔
  2. Anita:
    18 mei 2018
    Geniet maar lekker van je vakantie!! Maar eigenlijk hoef ik dat niet meer te zeggen. Je doet het al. 🛵
  3. Margriet:
    Ik mis wel de foto’s Eva 😬✌🏼... 😜