17 mei

17 mei 2018 - Tambon Ko Tao, Thailand

Vanochtend stonden we op tijd op, zodat we nog lekker gratis konden ontbijten met cornflakes. Om 10:30 werden we met de mini van opgehaald om naar de ferry te gaan naar Kho Tao!

We waren om 11:15 ofzo al bij de ferry, die om 12:30 pas vertrok, we zijn dus maar even wat gaan drinken☺ Om 12:00 begon het te stortregenen, gelukkig werd het op tijd droog zodat wij droog op de boot aan kwamen.

Op de boot was het -100 graden ofzo door de airco, maar om 14:15 kwamen we toch levend aan in Kho Tao. Er stond een man met een bordje met ons hostel en dus was het vervoer gelijk geregeld😊 Bij het hostel hebben we even gewacht op de andere Nederlandse jongens die de langzame boot hadden en toevallig hetzelfde hostel hadden geboekt.

Na even opgeladen te zijn zijn we naar het strand gegaan🙃 Hier hebben we heerlijk van de warme zon genoten tot we honger kregen haha. Sas en ik hebben een pizza gedeeld, waarna we naar het hostel zijn gegaan. Lekker onder de douche het zand van ons af gespoeld. En van 20:00 tot nu (23:00) hebben we drankspelletjes gespeeld met heerlijke perzik wijn🥂

Nu is het tijd om te gaan stappen, vandaar dat ik de blog deze keer niet af kan sluiten met een "slaaplekker". Al denk ik dat jullie eerder dan wij in jullie bed liggen🙂