15 maart

15 maart 2018 - Gandaki, Nepal

Nou mensen, ik heb de nacht overleefd. Vanochtend werd ik gelukkig "pas" om 06:30 en begonnen we om 07:15 weer op de bso. De kinderen wilden maar niet stil worden en hebben dus maar heel kort nog even tijd gehad voor tikkertje. Na het halen van mijn ontbijt (druiven) heb ik een half uurtje met Eline in Suriname gebeld, long time ago🤗

Rond 10:00 zijn we weer naar school gegaan en heb ik nog even een Engels examen uitgetypt. Ik verbaas mij nog steeds over het niveau van de kinderen, de examens zijn voor mij zelfs erg pittig, stel je voor dat je 8 bent ofzo en dit kan pfff. Maarja, ook heb ik de materialenlijst voor het resource center gemaakt. We mogen van de Maya foundation materialen bij kopen en hebben dus even overlegd wat wij het liefst willen. Ik heb dus meteen maar even de kast opgeruimd.

Het was al snel weer tijd, vandaag vloog de dag voorbij. Rond 16:00 werden er weer een stuk of 40 tassen gedropt, maar om 16:30 (de starttijd) waren er pas 9 kinderen, omdat het keihard begon te regenen en onweren. Gelukkig stopte het snel en hadden we rond 17:00 alweer 54 kinderen pff hahahaha. Om ze uit te laten razen hebben we ze na het huiswerk maar buiten laten spelen.

We hebben gekaart met de meiden tot het etenstijd was. Tijdens het eten begon het plotseling weer keihard te regenen en te onweren. En als ik keihard zeg, dan bedoel ik ook echt keihard deze keer! Mooi was het wel om te zien, alleen de stroom is uitgevallen. Hopelijk wordt het zo minder en krijgen we nog even stroom voordat we naar bed gaan.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Caroline Otters:
    15 maart 2018
    Jaaa, je hebt het monster overleefd 😃en weer een leuke blog geschreven. Je draait straks in Nederland je hand niet meer om voor een spinnetje. 🙃