21 maart

21 maart 2018 - Pokhara, Nepal

Vanochtend stonden we om 06:00 op om de bus te pakken naar Pokhara😴. Om 07:00 stipt vertrok de bus (we waren helemaal geschokt dat het op tijd was). Om 08:30 stopten we al voor een plaspauze en rond 10:00 voor het ontbijt. We hadden nog geen honger en wilden dus alleen iets drinken, alleen de stroom was uitgevallen en koffie etc kon dus niet gemaakt worden... Ach ja we hadden tenminste even de benen gestrekt. Rond 12:30 stopten we voor lunch en aten we een Vega burger (de kip was op🐔😭). Rond 14:45 kwamen we weer aan in Pokhara, een best wel snelle reis dus!

In het hotel hebben we heerlijk warm gedoucht en zijn we naar het bedrijf van de scooter gegaan om eindelijk mijn kapotte scooter te betalen. Op zn nepalees was dit alleen nog niet geregeld en moet ik zondag dus weer terug komen😥😂 Ach ja, vrijdag krijg ik geld van duo dus dan kan ik het daarvan betalen hahaha.

Ook zijn we naar een bedrijfje gegaan waar we alles voor het weekend hebben geregeld. We gaan namelijk vrijdag raften😍 en zaterdag canyoning, ik ben zo benieuwd! En gelukkig wordt het super lekker weer deze week (lees 25+ graden)😍☀️.

Daarna zijn we een cocktail🍸 gaan drinken en hebben daarbij de zon onder zien gaan🤗 Bij het hotel aangekomen hebben we weer even orde in de chaos in de kamer gemaakt haha. En besloten we te gaan eten, heerlijk een pizza (eindelijk eens een echt lekkere pizza in Nepal!)

Nu zitten we nog even bij de bamboo bar voor nog een cocktail en een spelletje🤗🍸 Morgen maak ik er een rustig dagje van en ga ik aan school werken (goede voornemens ja iknow!) Beetje een vroege blog, maar ik heb niet het idee dat er nog veel spannends gaat gebeuren vanavond😋 Groetjes vanaf Phewa lake met een lekkere cocktail🍸😏