10 april

10 april 2018 - Pokhara, Nepal

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: eindelijk staan er weer foto's op mijn blog🙊 ik was een beetje lui afgelopen week en vergat steeds om de foto's erop te zetten!😎

Vanochtend was ik alweer om 06:00 wakker, ik kan er nog maar niet aan wennen zo vroeg haha. Rond 09:00 zijn we gaan ontbijten bij the White Rabbit met Thijmen en daarna besloten we naar de Krazy Gecko bar (3 km) aan het meer te lopen om een dagje in alle rust aan school te werken. Onder het genot van een watermeloensapje zijn we keigoed aan t werk gegaan. En na het inleveren van eindelijk mijn laatste tijd tentamen🎉🎉🎉 genoten we van een hamburger als lunch met een cocktail. Na nog wat te hebben gewerkt aan school werden we wel een beetje gaar pff en zijn we teruggelopen rond 17:00 naar het hotel.

Ohja ik heb trouwens deze week een leenlaptop van de stichting en dus kan ik eindelijk wat makkelijker met alles verder🤗🤗

Hier hebben we de PowerPoint voor de terugkombijeenkomst van alle buitenlandse studenten vast gemaakt (: We kregen rond 20:00 wel een beetje honger en besloten een soepje te gaan eten. Nu (23:00) is het wel bed tijd als de lieve hondjes willen stoppen met hun concert😴🐶