27 mei

28 mei 2018 - Tambon Ao Nang, Thailand

Vandaag hebben we een lui dagje gehad, lekker uitgeslapen en op naar laatste dagje strand. Onderweg een tosti gehaald bij de 7/11 (die ga ik zo missen!😭) en opgegeten op het strand.

Het was niet zulk lekker weer en eigenlijk helemaal geen strandweer, maar daardoor waren er heel veel golven in het water, wat het ook juist weer heel leuk maakte!🌊🌊 Het zonnetje is gelukkig wel eventjes doorgebroken. Het strand op Ao Nang ligt helemaal vol met schelpen. In Thailand is het verschil in stranden ook heel groot, wat schelpen tot witte stranden, van gewone zandstranden tot rotsen en koraal.

Rond een uurtje of 5 vonden we het wel tijd om terug te lopen en zijn we weer eens lekker lang gaan douchen haha. Ik heb even serie gekeken en om 19:30 gingen we maar weer het gratis eten van het hostel halen haha. Weer fried rice met kip, alleen het was nogal weinig... Dus we zijn nog maar even ergens pizza gaan eten😂😂

S avonds hebben we even in het hostel gechilld en zijn daarna wat drankjes gaan doen en gaan poolen🎱 (wat zijn Sas en ik daar slecht in zeg!) Na nog even chillen in het hostel, lag ik uiteindelijk om 04:00 weer veel te laat in bed😂😥