23 maart

24 maart 2018 - Darechok, Nepal

Vanochtend moesten we weer om 07:30 de bus pakken naar het raften toe. De bus rit duurde zo'n 2 uur, waarna we rond 09:30 stopte voor "lunch", mooi op tijd 😂😂

Rond 11:30 was alles gereed en konden we het water op! We mochten met zn drieën in een boot, met 1 gids. Tot 16:00 hebben we op het water gezeten, genoten van de zon en het water en spannende stukjes stroming/mini watervalletjes gehad! Het was onwijs gaaf! We stopten bij een strandje, wij waren in de veronderstelling dat we daar zouden worden opgehaald om naar ons resort van vannacht te gaan. Omdat ons niets verteld werd vroegen we het maar even aan de gidsen na. Die wisten niet beter dan dat we in een tent zouden slapen op het strand vannacht. Oh help, hier hadden we ons niet op voorbereid!😥 Geen zaklamp, geen slaapzak, geen pyjamabroek... We moesten maar even onze "agent" bellen. Nou dat was dus onmogelijk omdat er geen bereik was🙄

We hebben ons er maar bij neergelegd onder het genot van wat "snacks", bakken vol popcorn en frietjes met ketchup. Daarna kregen we ook nog avondeten😂 Kip met spaghetti, knoflookbrood en groenten. Best een luxe maaltijd zo voorbereid op een klein kampvuur!🔥 We waren onderhand helemaal gesloopt van zo'n dag en rond 21:00 lag ik op een dun (paar mm dik) matje in een slaapzak (gelukkig waren die namelijk geregeld) in mijn mini tent. Nou weltrusten dan maar🙌 (Al lezen jullie het pas als ik 24 maart weer internet heb...) Morgen staat canyoning op het programma, ik ben heel erg benieuwd!🤗

1. Anita:
    24 maart 2018
    Ik dacht in het begin dat jij wel een kilootje zou achterlaten in Nepal met al die rijst. Maar zo te lezen hoef ik me daar geen zorgen over te maken..😘