23 mei

24 mei 2018

We hebben heerlijk uitgslapen🤗 Daarna besloten we te gaan ontbijten en naar het strand te gaan. We hebben heerlijk ontbeten met een Spaanse omelet😍 Op het strand hebben we ligbedjes met parasol gehuurd, in de zon op ons handdoekje was namelijk veel te heet!

We hebben heerlijk een paar uur gelegen, met af en toe een verfrissende duik in de zee. Hier hebben ze gelukkig geen koraal, maar gewoon een zandstrand😍😍

Op een gegeven moment hadden we wel genoeg gelegen en hebben we even frietjes en kipnuggets gegeten bij de mac als late lunch. Rond 17:00 waren we weer terug bij het hostel waar we al het zand weer lekker af konden spoelen onder de douche!

We wilden even chillen, want we wilden s avonds gaan stappen. Op een gegeven moment kwamen onze kamergenoten ook terug van het strand, we hadden hun nog niet gezien, omdat ze s ochtends aangekomen waren. Een Belgische jongen en een Canadese jongen. Zij zouden s avonds ook gaan stappen en dus besloten we mee te gaan. Samen met nog een vriend van hun hebben we wat drankspelletjes gedaan, om om 22:00 de club op te zoeken waar zij heen wilden. De jongens hadden s middags kaartjes gekocht waarmee ze van 22:00 tot 01:00 onbeperkt mochten drinken! Sas en ik hoefden daardoor dus ook niets te betalen (vrouwen betalen over t algemeen geeneens entreegeld🤔). Goedkoop avondje stappen, maar om 01:15 lagen we wel helemaal gesloopt netjes op tijd in bed. De wekker stond alweer om 06:45, dus een paar uurtjes slaap hadden we wel nodig!😴😴
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl