12 april

12 april 2018 - Pokhara, Nepal

Vanochtend stond eindelijk het paragliden op het programma. Om 06:15 was het super helder! Helaas werd dit al snel minder en toen we om 09:00 bij het tentje kwamen, gaf ook hij aan dat dit zeker niet de mooiste dag was. We hebben dus besloten het naar morgen te verplaatsen.

We zijn toen maar even in het hotel gaan chillen, want we stonden om 07:30 al naast ons bed. Daarna besloten we een stukje te lopen naar het postkantoor. De rest van de groep was inmiddels terug van de trekking en gingen lunchen, dus wij zijn maar gaan lopen. Al 6 weken wachtten we op brieven van school en ook verschillende kaartjes zijn al mijn kant op gestuurd (maar nooit bij het hotel aangekomen). Daar aangekomen na een lange wandeling (en na het kopen van een super leuke tas😍) bleek het een chaos te zijn. We kregen verschillende "vergeten" post te zien en mochten hier tussen zoeken. Een leuke ervaring haha. De brieven van de han lagen daar, deze brieven hebben we in december aan onszelf moeten schrijven, erg grappig om terug te lezen. Ook het kaartje uit Hallo van opa en oma hebben we tussen de post gevonden☺ Superleuk om weer eens iets van het thuisfront te horen! Voordat we uit Nepal vertrekken gaan we nog een keer kijken bij het post office of de andere kaarten gevonden zijn, duimen maar!

Met de bus zijn we teruggegaan naar het meer, Saskia kan nog niet zover lopen met haar kuitblessure. We zijn aan het meer gaan lunchen met kip en een cocktail🍸 Het begon een beetje te spetteren en dus zijn we terug gelopen naar het hotel om even te chillen met de groep. Daar barste het los, onweer (met echt heeeeel veel flitsen) met stortregen. Dit duurde tot zeker na 19:00, maar we kregen wel ontzettend honger allemaal en zijn toch in de laatste druppels maar gaan lopen naar t eten.

Hopelijk zorgt deze bui voor een heldere lucht morgen, daar duimen we voor! Na het eten ben ik op bed gaan liggen en heb nog even muziek geluisterd. Ik heb vannacht slecht geslapen en een beetje hoofdpijn. Morgen vroeg op, dus ik ben maar eens verstandig! Trusten😴
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade