16 mei

16 mei 2018 - Ko Samui, Thailand

Aangezien het vannacht zo laat was geworden, we sliepen rond 05:00, hebben we lang in bed gelegen. Wel iets langer geslapen dan de bedoeling was haha. Om 12:30 besloten we eruit te gaan en verder te chillen aan t zwembad.

De rest van onze dag hebben we in het hostel doorgebracht met kaartspelletjes, serie, boeken en heel veel zwemmen😍 Ook hadden we na alle drank van gisteren geen honger haha, dus echt weg hoefden we ook niet.

Om 20:00 zijn we gaan eten. We besloten naar links te lopen en dachten we gaan eten bij t eerst volgende tentje, niet wetende dat dit zo'n 20 minuten lopen was😂 We kwamen in een klein Italiaans tentje terecht, waar we een panini hebben gegeten😍🤗 Nu liggen we lekker op mijn bedje Frozen te kijken haha😂 En daarna lekker slapen, dit is trouwens weer weer een heerlijk hostel met zachte (voor mij dan) bedden en een gezellige Duitse kamergenoot☺

Morgen vertrekken we van dit eiland om door te reizen naar Ko Tao, een ander eiland. Hier blijven we wat langer, het reizen maakt ons moe, dus we gaan lekker even op een vast plekje genieten. De Nederlandse jongens van gisteren vertrekken ook morgen (alleen andere tijd) en slapen in hetzelfde hostel daar, dus dat wordt vast gezellig☺

1. Ursula:
    16 mei 2018
    🎼 En we gaan nog niet naar huis.......
    Have fun ! Op naar het volgende eiland 🏝