9 april

9 april 2018 - Pokhara, Nepal

Vanochtend hebben we ons aan ons woord gehouden en zaten we om 06:45 in de taxi in onze pyjama😂 Na Anouk te hebben uitgezwaaid (😭😭😭) zijn we in onze pyjama op de bus gestapt en terug gegaan naar het hotel haha.

Hier zijn we nog even in bed gaan liggen, slapen konden we helaas niet meer (donkere gordijnen kennen ze niet in Nepal), dus maar even serie gekeken. Rond 09:00 kregen we toch wel honger en besloten we bij Java te ontbijten om een tas met stinkwas (nat geworden tijdens de trekking) weg te brengen haha. Hier heb ik genoten van een baquette met gepocheerde eieren, groene thee en een smoothie😍🤗

Daarna zijn we naar de andere kant van lakeside gelopen om nog een paar schoenen te kopen (nee grapje niet voor mij, voor m'n zusje). En hebben we de laatste souvenirs gekocht, want we hebben nog maar 3 weken hier🤔😥

Daarna begon het voor de verandering weer eens te onweren🌩 Dus heb ik de kamer maar opgeruimd en hebben we van het vrije bed een kledingkast gemaakt haha. En hebben we maar wat gelezen en gepuzzeld.

We hadden om 18:00 veel honger en zijn samen met Thijmen gaan eten bij een Chinees, heerlijk chicken meat balls, pork spare ribs en chicken fried rice😍 Nu is t 20:30 en liggen we al in bed en gaan we nog maar even een film kijken. Het is nu droog en hopelijk blijft dat even zo, want we willen het liefst deze week nog paragliden!🎈