30 mei

30 mei 2018 - Bangkok, Thailand

Vanochtend zijn we maar weer lekker op tijd opgestaan, want Sas maakte me om 08:15 wakker voor ontbijt pfff... We zijn lekker weer gaan ontbijten, hebben even lekker gekletst met een nederlander tijdens het ontbijt en zijn vertrokken met de taxi naar de ambassade.

Gelukkig waren ze deze keer open en na een half uurtje stonden we alweer buiten haha (we hadden dus best iets later kunnen gaan😂). We zijn even naar een winkelcentrum (ahum) gelopen, dit bleek alleen geen gewoon winkelcentrum te zijn! Hij was echt immens groot en bestond uit meerdere stukken en vol met alleen maar merkwinkels! Heel fancy liep ik een uurtje later het winkelcentrum uit met een Nike pet in een chique tasje van een dure winkel😂

We pakten de taxi naar ons hostel, waar ik nog even verder ben gaan slapen en we ons visum voor Nepal morgen hebben geregeld🤗 Hierna kregen we toch wel honger en zijn we naar een cafeetje dichtbij gegaan om even lekker te lunchen (clubsandwich). In het hostel hebben we heerlijk even met onze serie gechilld en heb ik nog even voor het laatst genoten van de regendouche 😍😍😍

Rond 18:00 zijn we weer richting Khao San Road gelopen (jupp, ook voor het laatst...). We hebben beide een henna laten zetten alweer haha en hij is echt heel gaaf geworden! Daarna zijn we lekker ergens boven gaan zitten om te eten en uit te kijken op de Khao San Road. Even genieten van alles wat er op deze straat gebeurd: toeristen, locals, ladyboys, winkels, kraampjes, restaurantjes en ga nog maar even door. Als laatste heb ik mijn haar laten doen, nog 1 keer een nieuwe look voor ik thuis kom😋😋 Zo lekker redelijk op tijd ons bed in, vroeg op Morgen!

Morgen staan 4 vluchten op de planning... Bangkok naar New Delhi, door naar Kathmandu. Van Kathmandu naar Abu Dahbi en door naar Amsterdam. Morgen om 04:45 (onze tijd) gaat de wekker en om 08:35 vertrekt de vlucht. Vrijdag 1 juni komen we om 07:10 aan op Schiphol! Wish me luck, dat ga ik nodig hebben!😥😥