28 april

28 april 2018 - Kathmandu, Nepal

Vanochtend was het om 06:15 al dag voor ons, tijd om naar Kathmandu te gaan. 07:45 vertrok de bus (15 minuten te laat) en uiteindelijk zijn we zo'n 10 uur later (!!!!!!!!) bij ons hotel aangekomen pfff...

Zaterdag is hier in principe een vrije dag en dus zou er minder verkeer op de weg zijn. Dit was echter vandaag niet het geval... Het was super druk met meerdere files met verschillende oorzaken. Na 3 stops, een vrachtwagen ongeluk (vrachtwagen de afgrond ingereden het water in), vrachtwagen botsing, veel militairen overal, wegversperringen (een richting eerst en half uur later de andere richting) kwamen we helemaal kapot aan in Kathmandu.
Het laat je toch wel even beseffen hoe ongelooflijk gevaarlijk Nepal eigenlijk ook alweer is qua verkeer😥. Een ambulance kan vaak ook niet eens bij een ongeluk komen door de smalle wegen of drukte op de weg. Dan mogen wij zeuren over t verkeer in Nederland, maar een afgrond zal je daar nooit inrijden😋

We werden deze keer ipv met de motor netjes met een taxi opgehaald haha🚕🚖 Bij het hotel aangekomen hebben we even een uurtje gechilld en zijn we met Thomas even een hapje gaan eten. Ik heb gekozen voor een heerlijke pizza😍🍕 Om 21:30 lagen we lekker in ons bed met onze series. Want wat is zo'n dag reizen ontzettend vermoeiend😴😴

1. Caroline Otters:
    28 april 2018