24 mei

24 mei 2018 - Tambon Ao Nang, Thailand

Vanochtend ging de wekker om 06:45, dat was wel echt even veel te vroeg na een avondje stappen😴 Om 07:15 zaten we in de mini van naar de ferry toe. Daar kwamen we om 08:45 pas aan, een kwartier later dan gepland. En de boot vertrok dan ook pas om 09:15 ipv 08:30...

Rond 12:00 waren we pas in Ko Phi Phi. Hier hadden we dus nog maar 3 uurtjes de tijd, omdat we daarna door zouden gaan naar Ao Nang.

We hadden niet echt de beste dag voor Ko Phi Phi gekozen, want het was erg slecht weer... Veel regen helaas. Dus we besloten maar even een rondje te lopen, maar de "toeristische" dingen over te slaan ivm het weer. We zijn even ergens gaan brunchen en besloten daarna een pedicure te gaan doen. De afgelopen tijd hebben we veel gelopen en onze voeten hebben wel even rust nodig😂 We moesten een tijdje wachten, terwijl mijn oortjes (inmiddels het 4e paar...) kapot gingen😭😭 Toch nog maar een poging doen om nog 1 keer nieuwe te kopen voor de terugweg...

Om 15:00 zijn we onze bagage weer op gaan halen en op de boot gestapt naar Ao Nang! Hier werden we met een open busje gratis naar ons hostel gebracht😄 We waren helemaal kapot en zijn dus even op bed wezen chillen waar ik dik een half uur in de stress was omdat ik mijn sd kaart niet kon vinden haha.

Om 19:30 kan je elke dag in het hostel gratis wat eten, gewoon iets kleins. Vandaag fried rice met kip😍 Nu is het 20:00 en (shame on us) liggen we gedoucht en wel in ons bedje. Het was weer een lange dag en dus ga ik lekker serie kijken en misschien in mijn nieuwe boek beginnen (ideaal dat ik in alle hostels boeken kan ruilen enzo, ik kwam aan zonder boeken en ga weg zonder en heb er zo'n 7 gelezen in 4 maanden denk ik haha). De volgende wordt "ik zie je op het strand" van Jill Mansel, even een grote overstap na "de zoon", een thriller😂

We zitten hier 3.5 dag en waarschijnlijk komen de jongens die we gisteren ontmoet hebben ook deze kant op dit weekend, maar er zijn genoeg mensen in het hostel hebben we al gezien🤗
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anita:
    24 mei 2018
    Volgens mij heb je nog niet eerder zoveel echte boeken gelezen..😘 straks ga je het nog leuk vinden.😄