22 mei

22 mei 2018 - Tambon Patong, Thailand

Vanochtend ging de wekker om 05:00, we hadden al meteen spijt haha. Om 05:30 stond de taxi voor de deur en moesten we helaas mijn geliefde summer hostel verlaten, wat was dit een prachtig mooi en gezellig eiland! Kho Tao, I will be back!๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Om 06:00 vertrok de ferry naar Surat Thani, waar we rond 10:00 aankwamen. Onderweg hebben we even lekker ontbeten met noodles haha. We konden gelijk overstappen op de goede bus, die ons verder zou brengen naar Phukhet. Om 12:30 hielden we een korte pauze en om 13:15 gingen we weer door. Om 15:00 kwamen we aan in Phuket, Phuket is alleen nogal groot waardoor we nog een mini van moesten nemen naar het hostel.

Het hostel is prima en schoon, ik heb een kapot bed lampje maar die wordt morgenochtend al gemaakt! We slapen met zijn vieren nu, twee jongens (waarvan er 1 een beetje Nederlands kan, oppassen dus hahahaha). Rond 18:00 zijn we over de Bangla Road gelopen, de stapstraat van Phuket, vol met barretjes en clubs in allerlei soorten (๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”). We hebben de zon onder kunnen zien gaan in de zee en zijn daarna gaan eten. We zaten bij een best luxe restaurant, waar we konden loungen op een soort bank. Met een cocktail heb ik genoten van de lekkerste carbonara pasta die ik ooit gegeten heb๐Ÿ˜ Het regende flink waardoor we even moesten verplaatsen, maar toen we weg wilden gaan was het gelukkig droog. Ik had 1000 baht meegenomen en opeens kregen we eeb rekening van 1220 baht, dat was wel even schrikken. Wat bleek? Beide gerechten stonden er twee keer op haha en gelukkig hadden we dus wel genoeg mee๐Ÿ˜‚

We zijn na het eten terug naar het hostel gegaan en hebben Friends gegeten en een filmpje gemaakt van het snorkelen van gisteren๐Ÿ˜ Ik kan hem morgen op de blog zetten, want de muziek moet er nog onder en die moet zorgvuldig uitgekozen worden๐Ÿ˜ Nu liggen we lekker op tijd in bed, helemaal gesloopt van het vroege opstaan en de lange reis!

Donderdag vertrekken we naar Krabi/Ao Nang en op maandag vliegen we alweer naar Bangkok toe... Ik wil er nog even niet over nadenken!๐Ÿ˜ญ Maar ik weet wel dat ik heeeeel graag heel snel nog eens terug kom in Thailand!!๐Ÿ‡น๐Ÿ‡ญ

Fotoโ€™s

1. Pappa.:
    22 mei 2018
    Friends gegeten????๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†
  2. Margriet:
    23 mei 2018
    Ohhh Krabi is ook
    Zoooo mooi.. daar hebben wij gesnorkeld en vissen tijdens het snorkelen gevoerd.. geweldig!! Een mooie afsluiter voor jullie... geniet van de laatste dagen en een hele goede terug reis โœˆ๏ธ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ™‹๐Ÿผ