22 maart

22 maart 2018 - Pokhara, Nepal

Vanochtend konden we uitslapen, maar gingen we toch om 09:00 ons bed uit. Rond 10:00 zijn we met zn drieën bij java gaan ontbijten en aan school gaan werken. Dit hebben we nog best lang volgehouden, maar rond een uur of 1 vonden we het wel mooi geweest. Wel heb ik nu bijna mijn laatste tentamen van de 3e af🎉 Als ik die haal mag ik in ieder geval mijn lio stage in volgend jaar🤗

Daarna hebben we onze wekelijkse quilty pleasure maar weer even gekeken, temptation island. Gevolgd door een nieuwe aflevering van Riverdale 🤗 We hebben dit in het zonnetje gedaan, het was namelijk 30 graden vandaag!🌞 Daarna heb ik even heerlijk warm gedoucht.

Saskia en ik zijn vervolgens op ziekenbezoek gegaan bij Lara in het ziekenhuis, dat is al de tweede die erin ligt in zo'n korte tijd. We merken wel dat we zelf ook moeten opletten, een veelvoorkomend symptoom is namelijk uitdroging. Nog meer drinken dus (voor de mensen die me kennen: ik drink altijd al te weinig😂😂)

Daarna hebben we rustig een boekje gelezen in de tuin en zijn we gaan eten bij Lemon tree🤗 Vervolgens was het moment van de dag aangebroken dat we echt de bende in de hotelkamer moesten opruimen en moesten inpakken voor morgen😂

Het is nu 22:15 en hoog tijd om te gaan slapen. Morgen om 06:45 komt de taxi voorrijden en gaan wij raften en canyoningen 2 dagen😍😍 Superveel zin in en het wordt heerlijk weer!🌞 Een lekker rustig dagje in Pokhara gehad dus vandaag en nu weer op naar een druk, maar leuk weekendje!🤗

1. Caroline Otters:
    22 maart 2018