20 mei

21 mei 2018 - Tambon Ko Tao, Thailand

De app van reislogger loopt iedere keer vast en het lukte me dus ook een lange tijd niet om de blog van 19 mei te posten...

Ach ja 20 mei, ik lag dus lekker om 06:00 in bed en zat om 09:30 lekker met mijn boek buiten. We wilden er een rustig ochtendje van maken en hebben dat dus ook maar gedaan haha. We hebben ontbijt besteld die bij het hostel werd afgeleverd, ideaal!! We wilden vandaag naar het strand, maar de stranden zijn over het algemeen redelijk ver van het hostel af, aangezien wij geen scooter rijden. Er waren meerdere mensen die naar het strand wilden en we besloten dus om een taxi te delen🙂 Met nog 3 meiden en 1 jongen zijn we naar het strand gereden.

Van 13:00 tot 17:00 ongeveer hebben we heerlijk op het strand gelegen met een frisse (eigenlijk is het zeewater te warm om het zo te noemen) duik. We konden gelukkig wel in de schaduw liggen, want het was heel warm gisteren!😥

Met de taxi reden we weer terug naar het hostel. Na gedoucht te hebben besloten we (ja lekker lui) om eten te bestellen. En na een half uurtje genoot ik van een heerlijke lasagne😍😍

S avonds hebben we met de Nederlanders wat spelletjes gedaan tot we rond 23:00 voor de verandering eens gingen stappen. Om 03:00 lagen we echter alweer netjes in bed!🤗