20 april

20 april 2018 - Pokhara, Nepal

Vannacht ben ik volledig lek gestoken door muggen en heb ik dus vreselijk slecht geslapen (ondanks dat ik deet gesmeerd heb voor het leven! 😭) Achja om 06:30 moest ik toch mijn bed al uit.

Om 07:15 begon (na een kop melkthee) het resource center en zijn we begonnen met een spel waarbij je een ballon aan je enkel bind en die van elkaar kapot stampt. Helaas waren na een half uurtje de balonnen op. Daarna hebben we dus nog maar even getekend. Na het inpakken van onze spullen om 08:30 en het ontbijt met Dahl Baht, zijn we rond 10:00 vertrokken, voor het laatste volle weekend in Pokhara met de groep! Wat zijn de 3 maanden voorbij gevolgen!

S middags ben ik met Saskia nog even naar mahendrapool gegaan (de winkelkant van de nepalezen en niet de toeristen), aangezien ik daar een super leuke badeend knuffel gezien had (foto's volgen morgen!)

Na een heerlijk hete douche🚿 Was het tijd om om 17:00 te verzamelen bij Utopia, een restauranr/bar. Nu zullen jullie wel denken: waarvoor?? Nou supertof: Thijmen en Thomas hadden een soort quiz gemaakt over de afgelopen maanden (met leuke vragen, domme opmerkingen, aparte dingen etc.) En geloof me, het was zo ontzettend leuk!🤗 We hebben elkaar flink voor schut gezet, maar zijn na 3 maanden zo'n hechte groep geworden! Natuurlijk is een afscheid nooit zonder een prachtig mooie rode tika en een cadeautje. Ten eerste een fototaart van de groep en daarna nog een sjaaltje en een fotolijstje met 2 foto's, superleuk!!!🙂

Rond 21:00 kregen we wel trek (en de restaurants sluiten meestal om 22:00) en hebben we nog even snel bij Maya kunnen eten. Nu ben ik helemaal gesloopt na al die cocktails en het vroege opstaan en is het tijd voor bed😴😴

Morgen ga ik nieuwe fotos uploaden, dus dan zie je meer/vertel ik je meer🤗