17 februari

17 februari 2018 - Pokhara, Nepal

Gisterenavond zijn we wezen stappen in de ozone bar. Het was erg leuk, maar het is wel erg duur om hier te gaan stappen. Rond een uur of 1 vonden Anouk en ik het wel mooi geweest en zijn we naar het hotel gegaan. Hier heb ik nog een uurtje met Stan gebeld en rond half 3 was ik toch echt te moe om wakker te blijven. Helaas was ik om half 7 alweer wakker, maar rond 10 kwam de rest ook eindelijk zn nest uit en zijn we gaan ontbijten bij the white rabbit.

Hierna hebben we onze lekkere schone was weer opgehaald en zijn we na een paar boodschapjes (en een red bull😍😍) teruggegaan naar het hotel. Hier hebben we lekker rustig aan gedaan in de tuin onder het genot van een muziekje en een puzzelboekje. Vervolgens hebben we met zijn drieën 5 afleveringen van Temptation Island geleken. Het klinkt misschien als een saaie dag, maar ik vond het wel heerlijk even lekker niets!

S avonds zijn we met zijn drieën gaan eten, De rest was van plan veel later te eten. Omdat wij de lunch overgeslagen hebben, hadden we rond 19:00 toch echt wel honger! We hebben heerlijk tomatensoep gegeten en een Steak House burger met frietjes😍 Vervolgens hebben we nog wat spulletjes gekocht voor bij het gastgezin, een bordmarker voor op stage en plakband om mijn foto's uit Nederland op mijn kamer op te kunnen hangen (: Nu liggen we (Saskia, Anouk en ik) voor de verandering op bed een film te kijken🤗

Oh en nog een leuk nieuwtje: wisten jullie nog het spelletje elastieken die ik meegenomen had naar het gastgezin? Het filmpje van wat Saskia en ik deze week hebben gestaan op stage is eindelijk af! Het filmpje is te bekijken op: https://youtu.be/rvPV6X5TVog

De foto's van dit weekend zijn er niet zoveel, daarom staan ze samen in een map (: Oh en voor de geinteresseerde: mijn benen worden steeds blauwer, dus helemaal prachtig! Gelukkig doet het wel minder pijn en kan ik weer gewoon lopen (:

1. Wilma Bosboom:
    17 februari 2018
    Leuk om jullie live te zien op de stage. Mijn idee is dat de kinderen veel kleding aan hebben? Soms zie je dan een kind op slippers...maar nog steeds dik aangekleed....temperatuur 's morgens, overdag?