17 april

17 april 2018 - Dhampus, Nepal

Vanochtend werden we om 06:45 wakker geroepen voor pannenkoeken, omdat de moeder moest werken. Toch zijn we pas om 08:00 gaan eten haha, pannenkoeken zijn prima koud te eten😂 Na het ontbijt heb ik aan school gewerkt en heb ik een deel van mijn onderzoek geschreven (jaja ouderwets met de hand🎉)

Om 12:00 zijn we maar even een rondje gaan lopen door t dorp. Dit was niet zo'n slim plan met 30 graden berg op😥😥 Daarna hebben we dus maar even gechilld en om 13:00 gaven we een kleine surprise party voor Thijs!🎈🎊🎉 Een confetti kanon was wel even een nieuw begrip voor de Nepalesen, hillarisch😂

Daarna nog even gelezen en weer noodles als lunch gemaakt😍🤗 Daarna heb ik mijn handgeschreven deel even uit mogen typen op de laptop van Saskia, dat scheelt me in Nederland weer werk!🤗

Om 18:00 kregen we eten (de rijst enzo is hier veel lekkerder dan in mijn gastgezin haha, dus zo erg is t niet). En tijdens t eten hadden Lara, Sas en ik het over Nederlands eten en hebben we een lijstje gemaakt van dingen die we in Nederland weer graag willen eten😂

Om 20:00 was het tijd om naar het feestje van Thijs te gaan. Hij is vandaag 20 geworden en vierde dit op een echte Nepalese manier met lekker eten (zelf door Thijs geslachtte kip🐔), heel veel tika's, cadeautjes en muziek🤗

Nu is het bedtijd😴 Morgen ga ik in mijn eentje naar mijn dorp lopen, als dat maar goed gaat😨💪🏻 De tijd vliegt voorbij sinds afgelopen week, ik blijf het zeggen en wat ga ik heel veel hier missen zeg!😥😭

1. Anita:
    17 april 2018
    Dat smaakt naar meer.... Na nog een jaartje school (ik ga ervan uit dat je over gaat natuurlijk) ga je misschien nog wel meer van de wereld bereizen. Wie weet.
    Groetjes