16 februari

16 februari 2018 - Pokhara, Nepal

Vanochtend zijn we op tijd opgestaan en hebben we onze spullen gepakt. Om 9:30 hebben we de bus gepakt naar Pokhara, op naar weekend, een douche en een matras😍😍 De bus was ongelooflijk druk, waardoor we moesten staan en ik wel weer minstens 10 blauwe plekken verzameld heb! Eindelijk in Pokhara keken we zo uit naar ons ontbijtje en hier hebben we dan ook echt zo erg van genoten😍

Vervolgens zijn we kaarten gaan halen om naar Nederland te sturen. Morgen gaan ze op de post, benieuwd of (en wanneer) ze in Nederland aan gaan komen. In het zonnetje bij het hotel hebben we de kaarten geschreven en vervolgens hebben we de bus gepakt naar het tourist bus park. Na 15 minuutjes kwamen Anouk en 2 anderen aan en konden we terug naar t hotel. De hele groep was inmiddels compleet en dus hebben we gezellig buiten op het gras gezeten onder het genot van een biertje🤗

Voordat we gingen eten besloot ik maar even te testen of we warm water hadden voor de douche. En ja hoor heet😍😍😍 Rond half 7 zijn we eindelijk gaan eten, we hebben de lunch overgeslagen, dus honger hadden we wel. En jahoor, Happy hour😍 balen zeg, 2 cocktails voor de prijs van 1. Weer heb ik lekker kip gegeten, al viel de rest een beetje tegen deze keer. Iedereen had ongeveer 8 frietjes, wel een beetje mager haha. Maargoed dat mocht de pret niet drukken want we gingen meteen door naar de bamboo bar, voor nog een happy hour cocktail. De happy hour duurt hier tot sluitingstijd, dus best fijn haha. We hebben hier ook maar meteen genoten van een brownie😍 Ik ga nog maar even een cocktail drinken nu, morgen maar eens kijken wat de plannen gaan worden🤗
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Frans Rothuizen.:
    16 februari 2018
    Waarom duren hier die happy hour precies 60 minuten ?
  2. Roberto:
    16 februari 2018
    Hoi Eva, even weer een berichtje voor je uit Elst. Reisje met vallen en opstaan haha blauwe plekken, watervallen schildpadje zijn, blauwe schenen en een plank als bed. Maar mooie uitzichten leuke ervaringen happy hour. Zo te horen gaat allemaal goed daar. Geniet maar lekker
  3. Eline:
    16 februari 2018
    Vervelend man die happy hours. Maar ik heb geen happy hour nodig om twee drankjes tegelijk te nemen 😂😂

Dikke knuffel van een hele bruine eline uit het warme Suriname 💋